با اشاره به سالگرد زلزله بم:

غضنفرآبادی: ویرانه های بم به شهری مستحكم تبدیل گشته است

غضنفرآبادی: ویرانه های بم به شهری مستحكم تبدیل گشته است نماینده مردم بم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سالگرد زلزله بم اظهار داشت که ویرانه های بم به شهری مستحکم تبدیل گشته و آماده پذیرایی از مهمانان و گردشگران است البته مردم از وجود ۳۰۰۰ کوچه خاکی نگران هستند که قول هایی برای آسفالت کردن آن داده شده است.


به گزارش آثارنیوز به نقل از ایسنا موسی غضنفرآبادی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس در تذکری شفاهی ضمن اشاره به سالروز زلزله بم اظهار داشت: در حادثه تلخ زلزله بم تعداد زیادی از مردم مجروح و تعدادی به رحمت الهی پیوستند. از خداوند متعال برای تمامی جانباختگان رحمت و غفران الهی را مسئلت می کنم.
وی ادامه داد: دو روز بعد از زلزله در کوران غم و غصه رهبر انقلاب در کنار مردم حاضر شدند که مسکنی بر دردها و آلام مردم بود و با همه غم و غصه ها شور و شعف را می توانستیم در میان مردم ببینیم. سخنان حکیمانه و امیدوارانه مقام معظم رهبری عزم و امید را در مردم تقویت کرد، از آن زمان ۱۷ سال می گذرد و بم به لطف خداوند و به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی، حمایت های مقام معظم رهبری و تلاش مسؤلان از دل ویرانه ها به شهری مستحکم تبدیل گشته و آماده پذیرایی از مهمانان و گردشگران است.
غضنفرآبادی افزود: نگرانی مردم بم وجود ۳۰۰۰ کوچه خاکی در این شهر است که با پیگیری مسؤلان همچون استاندار و حمایت وزیر راه و شهرسازی قول مساعد آسفالت آن در مدت زمان قابل توجهی داده شده است، از حمایت های معاون اول رئیس جمهور، معاون توسعه روستایی و رئیس سازمان برنامه و بودجه در مساعدت برای حل مشکلات مردم بم و تأمین اعتبار برخی طرح ها هم تشکر می کنم.
او در آخر از وزیر صنعت، معدن و تجارت خواهان حل مشکلات کارخانه های خودروسازی بم شد.



1399/10/03
22:08:02
5.0 / 5
1175
تگهای خبر: خودرو , روستا , گردشگران
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۷ بعلاوه ۲
خبرگزاری آثار تاریخی و گردشگری
asarnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت آثارنیوز محفوظ است

آثارنیوز

خبرگزاری آثار تاریخی و گردشگری