سفیر ایران در عربستان:

90 هزار شهروند ایرانی در مراسم حج سال جاری شرکت خواهند کرد

90 هزار شهروند ایرانی در مراسم حج سال جاری شرکت خواهند کرد به گزارش آثارنیوز، سفیر ایران در عربستان اظهار داشت: بر مبنای توافق صورت گرفته میان سازمان حج و زیارت ایران و وزیر امور اسلامی عربستان سعودی، ۹۰ هزار شهروند ایرانی در مراسم حج سال جاری شرکت خواهند کرد.


به گزارش آثارنیوز به نقل از ایسنا، علی رضا عنایتی ضمن اشاره به آغاز سفر عمره گزاران ایرانی به عربستان پس از چندین سال وقفه اظهار نمود: این اقدام در قالب مراحل توافقی است که در اسفندماه ۱۴۰۱ میان وزیران خارجه دو کشور در پکن منعقد گردید.
وی در مصاحبه با شبکه خبری العربیه، بازگشت پروازهای مستقیم بین دو کشور و چندین پرواز عمره را همچون مراحل اجرای این توافق نامه ذکر کرد که در قالب آن حالا از شهروندان ایرانی برای ادای عمره در عربستان استقبال می شود.
عنایتی در این ارتباط اضافه کرد: این پروازها به مدت ۲۰ روز تا پیش از آغاز موسم حج ادامه می یابد و تعداد کل عمره گزاران ایرانی تا آن زمان که پروازهای سفر عمره پایان خواهد یافت، به ۶۰۰۰ نفر خواهد رسید.
وی در رابطه با تعداد حج گزاران ایرانی در موسم حج سال جاری هم اظهار داشت: بر مبنای توافق میان سازمان حج و زیارت ایران و وزیر امور اسلامی عربستان سعودی، ۹۰ هزار شهروند ایرانی عازم حج سال جاری خواهند شد.




منبع:

1403/02/05
12:29:13
5.0 / 5
183
تگهای خبر: بنا , پرواز , سفر , شركت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۶ بعلاوه ۴
خبرگزاری آثار تاریخی و گردشگری
asarnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت آثارنیوز محفوظ است

آثارنیوز

خبرگزاری آثار تاریخی و گردشگری