42 طرح سرمایه گذاری گردشگری اردبیل موافقت اصولی گرفتند

42 طرح سرمایه گذاری گردشگری اردبیل موافقت اصولی گرفتند آثارنیوز: اردبیل - سرپرست معاونت سرمایه گذاری اداره كل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل از صدور موافقت اصولی اولیه برای 42 طرح سرمایه گذاری گردشگری در این استان امسال اطلاع داد.


به گزارش آثارنیوز به نقل از ایرنا از میراث فرهنگی اردبیل، ناصر محمودی روز پنجشنبه اظهار داشت: امسال 70 درخواست به این اداره كل واصل شده كه از این تعداد برای 50 مورد پرونده تشكیل شده است.
او تصریح كرد: از این تعداد 42 طرح موفق به دریافت موافقت اصولی اولیه شده و چهار مورد به علت مغایرت قانونی و عدم توجیه رد شده و مجوز موافقت اصولی اولیه در 2 طرح هم تمدید شده است.
به گفته سرپرست معاونت سرمایه گذاری اداره كل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل، از بین طرح های ذكر شده، 15 مورد موفق به دریافت موافقت اصولی شده و مجوز موافقت اصولی هشت طرح هم تمدید شده است.
محمودی اضافه كرد: زمان صدور موافقت اصولی طرح های سرمایه گذاری به یك هفته كاهش یافته و در كمترین زمان طرح ها بررسی می گردد.
او اظهار داشت: اداره كل میراث فرهنگی استان خویش را مالك فرایند طرح ها دانسته و تا مرحله بهره برداری مشكلات طرح های سرمایه گذاری را حل و فصل می كند.
اردبیل با یك میلیون و 248 هزار نفر جمعیت با استان های گیلان، زنجان و آذربایجان شرقی همسایه بوده و گردشگری در كنار كشاورزی و صنعت بعنوان سه محور توسعه این خطه در نظر گرفته شده است.
پل معلق مشگین شهر، كوه سبلان با ظرفیت كوهنوردی و وجود پیست اسكی آلوارس در 12 كیلومتری سرعین و شهر چشمه های بهشتی از جاذبه های گردشگری، ورزشی استان اردبیل است.
6018/ 1257


1397/06/22
16:45:29
5.0 / 5
5124
تگهای خبر: صنایع دستی , فرهنگ , گردشگری , مجوز
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۳
خبرگزاری آثار تاریخی و گردشگری
asarnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت آثارنیوز محفوظ است

آثارنیوز

خبرگزاری آثار تاریخی و گردشگری