پروژه های گردشگری تهران با حضور سرمایه گذار ژاپنی معرفی گردید

پروژه های گردشگری تهران با حضور سرمایه گذار ژاپنی معرفی گردید آثارنیوز: تهران- مدیركل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران به ظرفیت های سرمایه گذاری پروژه های گردشگری این استان اشاره نمود و اظهار داشت: در نشست نمایندهای گروه مطالعات خاورمیانه بنیاد صلح ساساكاوا، پنج طرح فرهنگی و گردشگری تهران معرفی گردید.


به گزارش روز دوشنبه خبرنگار ایرنا، دلاور بزرگ نیا در حاشیه این نشست كارشناسی و تخصصی كه در هتل لاله تهران برگزار گردید اظهاركرد: فرصت های سرمایه گذاری در تولید و تكمیل پروژه های دهكده سلامت در شهرستان فیروزكوه، اجرای مجتمع سیب لند فیروزكوه، ساخت هتل پنج ستاره واقع در خیابان اشرفی اصفهانی، بوستان جنگلی و مراكز تفریحی منطقه چهار شهرداری تهران و برگزاری هفته فرهنگی ژاپن و ایران در 2 كشور از طرح هایی بود كه امروز با این هیات ژاپنی گفت و گو شد.
وی با اشاره به اینكه ضریب ریسك سرمایه گذاری در حوزه گردشگری تهران با عنایت به نیاز پایتخت در ارتقاء زیرساخت های گردشگری بخصوص در حوزه مراكز اقامتی متنوع بسیار بالاست اضافه كرد: حضور سرمایه گذار خارجی باعث می گردد تا شركت ها و برندهای معروف در سطح جهان برای جذب توریست به ایران و حفظ و ارتقای ارزش افزوده سرمایه گذاری خود تلاش كنند.
بزرگ نیا ادامه داد: در حوزه تجهیز و راه اندازی مراكز تفریحی و گردشگری می توان از دانش و تجربه خوب هیات ژاپنی بهره برد چون كه سرمایه گذاری خارجی برای كشور مفید است و سبب تولید اشتغال و ورود سرمایه به كشور شود.
همچنین نمایندهای گروه مطالعات خاورمیانه بنیاد صلح ساساكاوا هم در این جلسه در مورد پیشنهاد طرح گردشگری استان تهران بیان نمودند كه این پیشنهادات تا یك ماه اینده مورد بررسی قرار گرفته و نتیجه این همكاری و میزان سرمایه گذاری آن با استفاده از این بنیاد به میراث فرهنگی ارسال خواهد شد.
تهرام/7247//1348


1397/01/20
18:51:31
5.0 / 5
4466
تگهای خبر: فرهنگ , گردشگری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۷ بعلاوه ۵
خبرگزاری آثار تاریخی و گردشگری
asarnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت آثارنیوز محفوظ است

آثارنیوز

خبرگزاری آثار تاریخی و گردشگری