سفر رئیس سازمان میراث فرهنگی به چین

سفر رئیس سازمان میراث فرهنگی به چین به گزارش آثارنیوز رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری جهت شركت در بیست و دومین نشست مجمع عمومی سازمان جهانی گردشگری به كشور چین سفر نمود.



به گزارش آثارنیوز به نقل از روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی، علی اصغر مونسان معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شب گذشته ۲۰ شهریور ۹۶ با همراهی محمد محب خدایی معاون گردشگری تهران را به مقصد شهر چنگدو در جنوب غرب چین ترك كرد.
رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در نخستین روز از این سفر سه روزه با دبیر كل سازمان جهانی گردشگری دیدار خواهد كرد.
معاون رئیس جمهوری روز چهارشنبه ۲۲ شهریور در مراسم افتتاحیه بیست ودومین نشست مجمع عمومی سازمان جهانی گردشگری شركت می كند، همچنین سخنرانی در نشست اول این مجمع، شركت در مراسم كاشت درخت توسط وزرا و مسئولان گردشگری كشورهای شركت كننده برای سال بین المللی توسعه پایدار، دیدار با رئیس اداره گردشگری ملی چین و شركت در نشست عالی رتبه وزرا با موضوع گردشگری و اهداف توسعه پایدار از دیگر برنامه های مونسان در این روز است.
رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در آخرین روز سفر به چین، در نشست دوم مجمع عمومی سازمان جهانی گردشگری كه با هدف تعیین دبیركل جدید برگزار می شود شركت می كند و حضور در نشست پنج كشور حوزه دریای خزر شامل ایران، روسیه، قزاقستان، تركمنستان و آذربایجان، آخرین برنامه او در این سفر است.
بیست ودومین نشست مجمع عمومی سازمان جهانی گردشگری از ۱۱ تا ۱۶ سپتامبر (۲۰ تا ۲۵ شهریور) در شهر چنگدو مركز استان سیچوآن چین برگزار می شود.
 

1396/06/21
14:16:49
5.0 / 5
5283
تگهای خبر: سازمان میراث فرهنگی و گردشگری , صنایع دستی , گردشگری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۴ بعلاوه ۳
خبرگزاری آثار تاریخی و گردشگری
asarnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت آثارنیوز محفوظ است

آثارنیوز

خبرگزاری آثار تاریخی و گردشگری