برگزاری همایش شرق، آیینه آیین های کهن

برگزاری همایش شرق، آیینه آیین های کهن به مناسبت روز جهانی مردم شناسی همایشی با عنوان «شرق، آیینه آیین های کهن» به صورت مجازی برگزار می گردد.


به گزارش ایسنا، همایش «شرق، آیینه آیین های کهن» به مناسبت روز جهانی مردم شناسی و با تاکید بر مردم شناسی شرق، روز شنبه ۳۰ بهمن ماه ۱۴۰۰ از ساعت ۱۰ تا ۲۰ با سخنرانی برخی از مردم شناسان و جامعه شناسان در شش نشست و به صورت مجازی در اسکای روم برگزار می گردد.
در اولین نشست این همایش که از ساعت ۱۰ تا ۱۲ به دبیری علیرضا حسن‎ زاده برگزار می شود، سیدمحمد بهشتی، محمد میرشکرایی، عباس قنبری عدیوی و بهروز وجدانی به عرضه مطالب خواهند پرداخت.
لینک نشست اول: https: //www.skyroom.online/ch/richt.dtp/world1
دبیر نشست دوم هم که از ساعت ۱۰ تا ۱۲ برگزار می شود، فریده مجیدی ست و سخنرانان آن مرتضی رضوان فر، منیژه مقصودی، حسین میرزایی، مریم نعم طاووسی و ژیلا مشیری خواهند بود.
لینک نشست دوم: https: //www.skyroom.online/ch/richt.dtp/world2
دبیران و سخنرانان نشست های سوم و چهارم که در بازه ۱۲ تا ۱۴ برگزار می گردند، به ترتیب ژیلا مشیری(دبیر)، ناصر رضایی، نادعلی فلاح، فریده مجیدی، شبان میرشکرایی، گلفام شریفی، مریم رهجو در نشست سوم و پرویز فیضی(دبیر)، روح الله نصرتی، کاوه فرهادی، افشین نادری، بهنوش شمس اللهی و مینو سلیمی در نشست چهارم خواهند بود.
لینک نشست سوم: https: //www.skyroom.online/ch/richt.dtp/world1
لینک نشست چهارم: https: //www.skyroom.online/ch/richt.dtp/world2
نشست پنجم به دبیری فریده مجیدی و عرضه نکاتی از مهرداد عربستانی، جبار رحمانی، آتوسا مومنی، سیدهاشم موسوی و لیلا کفاش زاده از ساعت ۱۴ تا ۱۶ خواهد گذشت.
لینک نشست پنجم: https: //www.skyroom.online/ch/richt.dtp/world1
دبیر نشست آخر که بین ساعت ۱۸ تا ۲۰ برگزار می شود، افسرالملوک ملکی ست و سخنرانان آن علی بکتاش، سمیه کریمی و علیرضا حسن زاده هستند.
لینک نشست ششم: https: //www.skyroom.online/ch/richt.dtp/world2
لینک همایش:
https: //www.skyroom.online/ch/richt.dtp/world1 https: //www.skyroom.online/ch/richt.dtp/world2




منبع:

1400/11/30
11:36:17
5.0 / 5
662
تگهای خبر: آیین , ملك
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۱
خبرگزاری آثار تاریخی و گردشگری
asarnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت آثارنیوز محفوظ است

آثارنیوز

خبرگزاری آثار تاریخی و گردشگری