ایران و اسپانیا مسیر توسعه همكاری های صنعت گردشگری را بررسی كردند

ایران و اسپانیا مسیر توسعه همكاری های صنعت گردشگری را بررسی كردند آثارنیوز: مادرید- ایرنا- رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری كشورمان در دیدار با مدیر شركت های گردشگری اسپانیا، راههای گسترش همكاری های دو كشور در صنعت گردشگری و حضور شركت های اسپانیایی در بازار ایران را بررسی كردند.


به گزارش پنجشنبه شب ایرنا، «جوآن گاسپارت» رئیس بخش گردشگری كنفدراسیون كارفرمایان اسپانیا امروز با حضور در محل غرفه جمهوری اسلامی ایران در نمایشگاه بین المللی گردشگری در مادرید، با «علی اصغر مونسان» معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری دیدار و گفت و گو كرد.
مونسان كه به منظور حضور در نمایشگاه معتبر گردشگری فیتور در مادرید به سر می برد در این دیدار به جاذبه های گردشگری فرهنگی در ایران بعنوان كشوری با تاریخ و تمدن 7 هزارساله و دارای آثار مختلف و بی نظیر تاریخی اشاره نمود.
وی همینطور برنامه های جمهوری اسلامی ایران برای جذب سرمایه گذاران خارجی جهت توسعه زیرساخت های گردشگری و فراهم كردن امكان جذب سالانه 20 میلیون توریست طی 8 سال آینده با مشوق ها و مزایای گوناگون را شرح داد.
معاون رئیس جمهوری كشورمان از شركت های اسپانیایی برای حضور در بازار ایران دعوت كرد.
گاسپارت مدیر شركت های گردشگری اسپانیا هم با ابراز علاقمندی مضاعف به تاریخ و تمدن چندین هزارساله ایران و استقبال از همكاری ها، آمادگی خود برای سفر به كشورمان به منظور بررسی زمینه های حضور شركت های اسپانیایی در طرح های سرمایه گذاری در زیرساخت های صنعت گردشگری را اعلام نمود.
هیاتی متشكل از نمایندگان دولتی و بخش خصوصی كشورمان به ریاست مونسان معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در نمایشگاه جهانی گردشگری اسپانیا حضور دارند.
غرفه ایران در نمایشگاه فیتور اسپانیا مورد استقبال گسترده بازدید كنندگان حرفه ای از كشورهای مختلف جهان قرار گرفته است.
شبد**اروپام *4*491**1010
انتشار: حسن معظمی


1396/10/29
18:24:50
5.0 / 5
5026
تگهای خبر: تاریخ , تمدن , صنایع دستی , فرهنگ
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۴
خبرگزاری آثار تاریخی و گردشگری
asarnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت آثارنیوز محفوظ است

آثارنیوز

خبرگزاری آثار تاریخی و گردشگری