رئیس جامعه حرفه ای هتلداران خراسان رضوی:

نرخ هتل های مشهد افزایش نداشته است

نرخ هتل های مشهد افزایش نداشته است به گزارش آثارنیوز، خراسان رضوی رییس جامعه حرفه ای هتلداران خراسان رضوی اظهار داشت: در حالی که مجوز افزایش 25 درصدی نرخ هتل ها امسال را داشته ایم، اما برای جذب بیشتر مسافران افزایش نرخ هتل ها در مشهد را طی سال جاری هنوز اعمال نکرده ایم.



محمود مادرشاهیان در گفت و گو با ایسنا درباب وضعیت هتل های مشهد در آستانه نوروز ۱۴۰۳ اظهار داشت: در هتل های مشهد ۶۵ هزار تخت رسمی را آماده پذیرایی از مسافران نوروزی کرده ایم. البته ظرفیت تخت های رسمی هتل های مشهد تا ۷۰ هزار تخت نیز قابل افزایش است.

وی افزود: از ۲۶۵ هتل مشهد، ۲۰ هتل درحال بازسازی هستند که در تلاشیم تا نوروز راه اندازی شوند. ۲۴۵ هتل نیز فعال و از اکنون آماده پذیرایی هستند. اهتمام داریم از تمام هتل های مشهد ۲۶۰ هتل را آماده پذیرایی از مسافران نوروزی نماییم.

رئیس جامعه حرفه ای هتلداران خراسان رضوی اشاره کرد: با توجه به این که نرخ هتل ها در سراسر کشور امسال ۲۵ تا ۳۰ درصد افزایش قیمت داشتند و با وجود این که مجوز افزایش ۲۵ درصدی نرخ ها را داریم، اما هتل های مشهد در سال ۱۴۰۲ تا این لحظه هیچ افزایش قیمتی نداشته اند.

مادرشاهیان با اشاره به این که اهتمام داریم نرخ ها را مدیریت نماییم تا بتوانیم مسافران بیشتری جذب نماییم، اظهار داشت: هزینه ها بیش از ۲۵ درصد اضافه شده است، اما به جهت اینکه جذب مسافر و زائر بیشتری داشته باشیم و سطح اشغال هتل ها را بالا نگاه داریم، افزایش نرخ هتل ها را اعمال نکردیم.

وی درباب افزایش نرخ هتل های مشهد در روزهای پیک مانند نوروز ۱۴۰۳ اشاره کرد: باید منتظر وضع بازار بمانیم. از آنجائیکه نوروز ۱۴۰۳ با ماه مبارک رمضان نیز تقارن پیدا کرده تخفیف های ویژه برای مسافران در نظر گرفته ایم. زائرانی که ۱۰ روز در هتل های مشهد اقامت داشته باشند، می توانند تا ۳۰ درصد از هتل ها تخفیف بگیرند. اگر مسافران در این خصوص مشکل داشتند می توانند با جامعه هتلداران خراسان رضوی ارتباط بگیرند تا هماهنگ نماییم که هتل موردنظرشان تخفیف ویژه را برای آنان لحاظ کنند.

رئیس جامعه حرفه ای هتلداران خراسان رضوی اشاره کرد: تمام تلاش ما این است که ماندگاری زائر را در مشهد بالا ببریم؛ چونکه ماندگاری زائر به اقتصاد مشهد کمک زیادی خواهدنمود.





منبع:

1402/12/03
13:34:39
5.0 / 5
285
تگهای خبر: اقامت , حرفه ای , راه اندازی , مجوز
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۱
خبرگزاری آثار تاریخی و گردشگری
asarnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت آثارنیوز محفوظ است

آثارنیوز

خبرگزاری آثار تاریخی و گردشگری