گردشگری ژاپن شدت گرفت

گردشگری ژاپن شدت گرفت آثارنیوز: خراسان رضوی تعداد گردشگران ژاپن بصورت ماهانه به سطح پیش از کووید بازگشت.


به نقل از رویترز، گردشگران بیشتری در ماه اکتبر نسبت به ماه مشابه در سال ۲۰۱۹ پیش از همه گیری به ژاپن آمدند، توسعه ای که بعد از کاهش آن در تابستان از اقتصاد حمایت می کند.
سازمان ملی گردشگری ژاپن گزارش کرد که تعداد گردشگران حدود ۲.۵۲ میلیون نفر بود، در صورتیکه در اکتبر ۲۰۱۹ حدودا ۲.۵۰ میلیون نفر ثبت گردید.
گردشگری یکی از معدود نقاط روشن در بهبود اقتصادی ژاپن بوده است. هزینه های توریستهای خارجی به ژاپن در سه ماهه منتهی به سپتامبر از سطح پیش از همه گیری فراتر رفت برای اینکه کاهش ارزش ین امسال قدرت خرید آنان را افزایش داد.
افزایش در گردشگری نمونه ای از این مورد است که چگونه ین ضعیف به اقتصاد کمک کرده است. از طرف دیگر، ضعف ارز، هزینه های واردات را برای خریداران و شرکت های داخلی افزایش داده است و به تورم دامن می زند.
امسال تاکنون، ین در مقابل دلار آمریکا حدود ۱۳ درصد و در مقابل یورو حدود ۱۴ درصد کم شده که ظرفیت هزینه توریستهای خارجی را افزایش داده است.
اقتصاد ژاپن در سه ماهه سوم بیش از اندازه انتظار کم شد و بطور سالانه ۲.۱ درصد نزول کرد که عمدتا به سبب کاهش مخارج تجاری، مصرف ضعیف و عقب نشینی ناشی از صادرات خالص بود. جهش بیشتر گردشگری در این سه ماهه می تواند به این کشور کمک نماید تا از رکود پیشگیری کند.
تعداد گردشگران از کره جنوبی در ماه اکتبر ۶۳۱ هزار و ۱۰۰ نفر بود که بیش از سه برابر آمار پیش از همه گیری است. گردشگران از تایوان، سنگاپور و ایالات متحده نیز در اکتبر ۲۰۱۹ سطح گذشته مربوط به خودرا شکست دادند.



1402/08/26
19:31:48
5.0 / 5
226
تگهای خبر: توریست , خرید , شركت , گردشگران
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۳
خبرگزاری آثار تاریخی و گردشگری
asarnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت آثارنیوز محفوظ است

آثارنیوز

خبرگزاری آثار تاریخی و گردشگری