سفر دو روزه ی وزیر گردشگری به یزد

سفر دو روزه ی وزیر گردشگری به یزد یزد وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در سفری دو روزه به یزد ضمن افتتاح چند طرح گردشگری، از بافت ها و اماکن تاریخی این استان بازدید خواهدنمود.


«علی اصغر مونسان» که پیش از ظهر امروز شنبه چهارم بهمن ماه در فرودگاه شهید صدوقی مورد استقبال مسئولان استان یزد قرار گرفت، امروز و فردا ضمن بازدید از بافت های تاریخی و جاذبه های گردشگری این دیار گردشگری، برخی از طرح های این حوزه را نیز مورد بهره برداری قرار خواهد داد.
وزیر گردشگری بعد از دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد، در این دو روز چندین اقامتگاه و سفره خانه سنتی را افتتاح خواهدنمود و با رئیس فراکسیون گردشگری و دیگر نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، همین طور انجمن ها و تشکل های مردم نهاد این حوزه دیدار خواهد داشت.
بازدید از مجتمع گردشگری آبادگران(بزرگترین طرح گردشگری استان یزد)، بازدید بازار قدیم یزد(بازار زرگری) و اهدای لوح تقدیر بازاریان به وزیر به توجه به ثبت یزد بعنوان شهر ملی زیورآلات سنتی ایران، بازدید از بخش های مختلف بافت جهانی شهر یزد و همین طور سرکشی از بافت تاریخی اردکان و باغ جهانی پهلوانپور مهریز، از دیگر برنامه های این سفر است.
مونسان فردا یکشنبه ضمن نصب هولوگرام خودرو های ساماندهی شده سافاری کانون جهانگردی و بازدید از موزه ایثار و شهادت، در اردکان عملیات مرمت پردیسان را که توسط شرکت معدنی چادرملو صورت خواهد گرفت را شروع می کند.







1399/11/04
18:24:13
0.0 / 5
1203
تگهای خبر: اقامت , تاریخ , خودرو , سفر
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۷ بعلاوه ۴
خبرگزاری آثار تاریخی و گردشگری
asarnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت آثارنیوز محفوظ است

آثارنیوز

خبرگزاری آثار تاریخی و گردشگری