كاشت نهال مهربانی در موزه آینه و روشنایی بعد از كرونا

كاشت نهال مهربانی در موزه آینه و روشنایی بعد از كرونا به گزارش آثارنیوز یزد مسئول موزه آینه و روشنایی یزد از تداوم طرح كاشت درختان میوه به نام بازدیدكنندگان موزه آگاهی داد و اظهار داشت: طرح كاشت نهال مهربانی در موزه آینه و روشنایی بعد از بحران كرونا با اهدای درختان مختلف از طرف بازدیدكنندگان ادامه می یابد.


«محمدعلی نائب حسینی» در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، از اجرای طرح درختكاری به نام بازدیدكنندگان موزه قصر آینه آگاهی داد و اظهار نمود: سال قبل در پذیرایی از برخی از بازدیدكنندگان این موزه با میوه های درختان محوطه موزه، شاهد استقبال آنان از كاشت درخت میوه به نام افراد در موزه بودیم.
وی با بیان این كه در مناسبات مختلف در ماه اسفند درختان میوه مختلفی در محوطه این موزه به نام بازدیدكنندگان كاشته شده است، اظهار داشت: در این ماه بیش از 22 اصله درخت میوه شامل سیب و پرتقال به موزه آینه و روشنایی یزد در مناسبت های مختلف روز درختكاری، روز پدر، روز مادر و مناسبات شخصی مانند علاقه به موزه و یادگاری سالگرد ازدواج، اهدا شد.
این مسئول با بیان این كه این طرح به سبب شیوع كرونا هم اكنون متوقف شده است، اظهار داشت: تا پیش از تعطیلی موزه در تماسهای گوناگون تلفنی، بازدیدكنندگان نسبت به كاشت نهال استقبال نشان می‎دادند.
نائب حسینی با تاكید بر این كه بعد از بحران كرونا و همزمان با فرا رسیدن روزهای خوب در سال آینده، این طرح در بازدیدهای خانوادگی ادامه خواهد داشت، اظهار داشت: طرح كاشت نهال مهربانی در موزه آینه روشنایی بعد از بحران كرونا با اهدای درختان مختلف از طرف بازدیدكنندگان ادامه می یابد.










منبع:

1398/12/25
23:04:57
5.0 / 5
3701
تگهای خبر: موزه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۳
خبرگزاری آثار تاریخی و گردشگری
asarnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت آثارنیوز محفوظ است

آثارنیوز

خبرگزاری آثار تاریخی و گردشگری