پشتیبانی سازمان جهانی گردشگری از تلاش های ایران

پشتیبانی سازمان جهانی گردشگری از تلاش های ایران آثارنیوز: دبیركل سازمان جهانی گردشگری در پیامی به رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بر حمایت و پشتیبانی از توسعه گردشگری كشورمان تاكید نمود.


به گزارش روز یكشنبه گروه فرهنگی ایرنا از سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، در متن پیام زوراب پلولیكاشویلی دبیركل سازمان جهانی گردشگری به علی اصغر مونسان معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آمده است:

«ملاقات با جناب عالی در جریان سفر اینجانب به جمهوری اسلامی ایران به مناسبت چهلمین نشست عمومی اعضای وابسته UNWTO مایه افتخار من بود. مشاهده حمایت شخصی جناب عالی و اعتماد به بخش گردشگری بعنوان سرچشمه رشد اقتصادی و توسعه پایدار برای اینجانب بسیار مسرت بخش بود. همین طور به خاطر مذاكرات انجام گرفته بسیار سپاسگزارم.
خواهشمند است نسبت به تعهدات و آمادگی كامل این سازمان در خصوص پشتیبانی از تلاش های جمهوری اسلامی ایران برای تقویت بخش گردشگری آن كشور اطمینان كامل داشته باشید.»
به گزارش آثارنیوز به نقل از ایرنا دبیركل سازمان جهانی گردشگری به مناسبت چهلمین نشست عمومی اعضای وابسته UNWTO كه آبان ماه امسال در همدان برگزار گردید به ایران سفر كرده بود.
فراهنگ**3079** 1418


1397/09/11
18:26:49
5.0 / 5
4402
تگهای خبر: سفر , صنایع دستی , فرهنگ , گردشگری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۱
خبرگزاری آثار تاریخی و گردشگری
asarnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت آثارنیوز محفوظ است

آثارنیوز

خبرگزاری آثار تاریخی و گردشگری