ورود دلالان به حوزه گردشگری سلامت

ورود دلالان به حوزه گردشگری سلامت به گزارش آثارنیوز نائب رئیس انجمن گردشگری سلامت ایران اظهار داشت: نگرانی بخش خصوصی این است كه دلالان در قالب خرید مجوز بند(ب) و بدون دانش، وارد حوزه گردشگری سلامت شوند.



محمد پناهی نائب رئیس انجمن گردشگری سلامت ایران، به خبرنگار مهر اظهار داشت: شركت های فعال در حوزه توریسم سلامت وسیع تر شده اند و ظرفیت های زیادی به وجود آمده است شورای گردشگری سلامت مصوب كرده كه شركت های دارای بند(ب) بدون محدودیت و نیاز به پزشك برحسب وظیفه ذاتی خود نسبت به ورود توریست سلامت اقدام نمایند كه این اتفاق خوبی در حوزه گردشگری سلامت است.
وی اضافه كرد: برای شركت هایی كه تسهیل گر بودند اما بند (ب) را نداشتند با عنایت به سوابقشان در حوزه گردشگری سلامت شرایطی به وجود آمده كه بتوانند زودتر بند (ب) را بگیرند. اما نگرانی بخش خصوصی این است كه دلالان در قالب خرید مجوزهای بند(ب) یا افرادی كه دانش و سابقه كافی ندارند به این حوزه وارد شوند و به جای اینكه تیم تخصصی ورود پیدا كند دلالان جای آنها را بگیرند.
پناهی بیان كرد: خواسته ما این است به جای اینكه یك سری دلال در قالب شركت های فعال ورود كنند و این بازار را از رویكرد تخصصی خارج كنند و به سمتی ببرند كه هر كس به خود اجازه دهد بدون دانش فعالیت كند، به سمت تولید حداقل دانش برای شركتهای دارای بند (ب) پیش روند تا افراد دیگر نتوانند بدون اطلاعات از نحوه پذیرش بیمار، تكمیل پرونده و... وارد حوزه سلامت شوند.
 

1396/11/09
15:53:03
5.0 / 5
5459
تگهای خبر: گردشگری , مجوز , توریست , شركت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۶ بعلاوه ۳
خبرگزاری آثار تاریخی و گردشگری
asarnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت آثارنیوز محفوظ است

آثارنیوز

خبرگزاری آثار تاریخی و گردشگری