وزیر راه:

فروش دلاری بلیت پروازهای داخلی به اتباع خارجی، منتفی شد

فروش دلاری بلیت پروازهای داخلی به اتباع خارجی، منتفی شد به گزارش آثارنیوز وزیر راه و شهرسازی از منتفی شدن فروش بلیت پروازهای داخلی به نرخ دلاری اطلاع داد.



به گزارش آثارنیوز به نقل از صدا وسیما، رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی از منتفی شدن فروش دلاری بلیت پروازهای داخلی اطلاع داد.
وی اضافه کرد: از این به بعد فروش بلیت پروازهای داخلی با دلار را نخواهیم داشت این مورد روز گذشته یکشنبه ۱۲ تیر هم به ایرلاین ها به صورت مکتوب ابلاغ گردیده است؛ در جلسه ای هم که روز گذشته مدیران ایرلاین ها با رئیس سازمان هواپیمایی کشوری داشته اند، این ممنوعیت به آنها اعلام شده است.
وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: هیچ ایرلاینی حق ندارد بالاتر از آنجه در وب سایت سازمان هواپیمایی کشوری انتشار یافته، مبادرت به فروش بلیت پرواز داخلی کند.
وی تاکید کرد: مردم گرانفروشی را به ما منتقل کنند. دستور داده ایم در فرودگاه های کشور میز بازرسی گذاشته شود تا مردم مراجعه نموده و گرانفروشی را گزارش دهند.
گفتنی است ۱۰ روز قبل بخشنامه ای در مورد فروش دلاری بلیت پروازهای داخلی به اتباع غیر ایرانی از جانب انجمن شرکتهای هواپیمایی ابلاغ و اجرای آن از ۳ تیر ماه از جانب ۸ ایرلاین شروع شد و به تدریج سایر ایرلاین ها هم به آن پیوستند که از این به بعد این مورد منتفی شده است.
پیش از این هم سید رضا فاطمی مدیرکل گردشگری داخلی وزارت گردشگری و هم معاون گردشگری این وزارت خانه مخالفت وزارت مذکور با فروش دلاری بلیت پروازهای داخلی به اتباع غیر ایرانی را اعلام نموده بودند.
حسن خوشخو معاون هوانوردی و امور بین الملل سازمان هواپیمایی کشوری هم پیش تر اعلام نموده بود این تصمیم انجمن شرکتهای هواپیمایی با هماهنگی سازمان هواپیمایی بوده و این سازمان با اجرای این طرح موافق بوده است.
وزارت امور خارجه هم در نامه ای به سازمان هواپیمایی کشوری مخالفت خود با فروش دلاری بلیت پروازهای داخلی به اتباع غیر ایرانی را اعلام نموده بود.


منبع:

1401/04/14
23:47:10
5.0 / 5
676
تگهای خبر: پرواز , سایت , شركت , فروش
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۴
خبرگزاری آثار تاریخی و گردشگری
asarnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت آثارنیوز محفوظ است

آثارنیوز

خبرگزاری آثار تاریخی و گردشگری