در نامه ای مطرح شد؛

ایران در نمایشگاه های گردشگری چین شركت نماید

ایران در نمایشگاه های گردشگری چین شركت نماید به گزارش آثارنیوز معاون گردشگری کشور در نامه ای به مدیران کل میراث فرهنگی استان ها نوشت که فعالان و ذی نفعان استانی در نمایشگاه گردشگری شیامین و گوانجو چین شرکت نمایند.



به گزارش آثارنیوز به نقل از مهر، ولی تیموری معاون گردشگری کشور در این نامه نوشته: هفتمین نمایشگاه گردشگری شیامین چین از ۲۸ تا ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ برابر با ۱۸ تا ۲۰ ژوئن بیا حضور آژانس های گردشگری، خطوط هواپیمایی و سایر کسب و کارهای در رابطه با حوزه توریسم در کشور چین برگزار می گردد. ازاین رو مقتضی است دستور فرمائید مبحث به نحو مناسب بررسی و به ذی نفعان و فعالان بخش خصوصی اطلاع رسانی شود.
با توجه به محدودیت های ورود به چین ناشی از شیوع کرونا وزارت امور خارجه سفارش کرده است آژانس هایی که دارای دفتر نمایندگی یا شریک چینی دارند در این رویداد شرکت نمایند.
معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی همینطور در نامه ای دیگر پیرو حضور فعالان بخش خصوصی و ذی نفعان در بیست و دومین نمایشگاه گردشگری گوانجو چین هم نوشت که این نمایشگاه از ۲۰ تا ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ برگزار می گردد.
در این نامه هم ذکر شده که با عنایت به محدودیت های ورود به چین ناشی از شیوع کرونا سرکنسول گری کشورمان در گوانجو سفارش کرده است آژانس هایی که دارای دفتر نمایندگی در چین یا شریک چینی هستند در این رویداد شرکت نمایند.


منبع:

1400/01/31
13:02:48
5.0 / 5
1038
تگهای خبر: شركت , فرهنگ , گردشگری , میراث فرهنگی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۶ بعلاوه ۴
خبرگزاری آثار تاریخی و گردشگری
asarnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت آثارنیوز محفوظ است

آثارنیوز

خبرگزاری آثار تاریخی و گردشگری