اختتامیه جایزه ملی تعالی گردشگری

اختتامیه جایزه ملی تعالی گردشگری اختتامیه دومین دوره جایزه ملی تعالی صنعت توریسم همراه با معرفی برگزیدگان آن، یكشنبه ۲۲ تیرماه برگزار می گردد.


به گزارش آثارنیوز به نقل از ایسنا، این جایزه با استفاده از مدل تعالی صنعت توریسم بعنوان ابزاری برای سنجش میزان بلوغ تعالی و استقرار نظام های مدیریتی در سازمان ها، بنگاه ها و نهادهای فعال در صنعت توریسم، هر سال برگزار می گردد.
با بکارگیری مدل تعالی صنعت توریسم، سازمان ها علاوه بر بهره مندی از دست آوردهای مختلف در رابطه با نتایج کلیدی خود از قبیل سود، سهم بازار، میزان فروش و... می توانند از یکسو میزان موفقیت خویش را در اجرای برنامه های بهبود در مقاطع مختلف زمانی مورد ارزیابی قرار دهند و از طرفی عملکرد خویش را با سایر سازمان ها در صنعت توریسم، بخصوص بهترین آنها مقایسه کنند.
در اسفندماه هرسال، همایش اختتامیه جایزه ملی تعالی صنعت توریسم به همت پارک ملی علوم، فناوری های نرم و صنایع فرهنگی برگزار می گردد و مجموعه های گردشگری شرکت کننده در فرآیند ارزیابی آن سال، متناسب با سطح تعالی مجموعه معرفی و مورد قدردانی قرار می گیرند.
سال جاری با عنایت به شرایط بحرانی به وجود آمده ناشی از ویروس کرونا برگزاری این همایش با رعایت پروتکل های بهداشتی در محوطه باز آب نمای موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، روز یکشنبه ۲۲ تیرماه ۱۳۹۹ از ساعت ۱۹ تا ۲۱ به نشانی میدان ونک ـ بزرگراه شهید حقانی ـ انتهای خیابان سرو ـ روبروی پارک طالقانی برگزار می گردد.




منبع:

1399/04/14
16:48:13
5.0 / 5
2928
تگهای خبر: شركت , صنعت گردشگری , فرهنگ , فروش
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۳
خبرگزاری آثار تاریخی و گردشگری
asarnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت آثارنیوز محفوظ است

آثارنیوز

خبرگزاری آثار تاریخی و گردشگری