در پی لغو روادید یك طرفه انجام شد؛

جلسه ویژه جمهوری اسلامی ایران و تونس در حوزه گردشگری

جلسه ویژه جمهوری اسلامی ایران و تونس در حوزه گردشگری آثارنیوز: تور آشناسازی ویژه فعالان گردشگری کشور تونس و جلسه ویژه میان بخش خصوصی ایران و تونس با هدف آشنایی با ظرفیتهای گردشگری کشورمان در پی تحقق لغو روادید یک طرفه اجرا شد.



به گزارش آثارنیوز به نقل از اداره کل روابط عمومی و اطلاع رسانی، با عنایت به این که تقویت ارتباط با کشورهایی که لغو روادید یک طرفه شده اند، در دستور کار دفتر بازاریابی و توسعه گردشگری خارجی قرار دارد، ازاین رو برگزاری تور آشناسازی ویژه فعالان گردشگری کشور تونس با جاذبه های گردشگری کشورمان و هم برگزاری نشست متقابل بخش خصوصی طرفین شامل B۲B برگزار گردید.
در این نشست کوشش برای معرفی فرهنگ طرفین، اطلاع رسانی در رابطه با مقاصد جدید از شهر های ایران به تونسی ها، اجرای تورهای آشناسازی، برگزاری جلسات بخش دولتی و بخش خصوصی طرفین به صورت متناوب و ادامه دار جزئی از موضوعات مطرح شده در نشست مذکور بود.
همچنین در نشست B۲B جمهوری اسلامی ایران و تونس نسبت به تولید محتوای مشترک ویژه مخاطبان تخصصی و عموم مردم و هم تاکید بر معرفی جاذبه های ایران بویژه خوراک ایران که مورد توجه ویژه تونسی ها است، تاکید گردید.
فعالان گردشگری کشور تونس همینطور در این جلسه از تجربه اجرای دفعات تورهای گروهی به ایران و همینطور فرهنگ میهمان نوازی، خوراک و آثار متنوع تاریخی و فرهنگی کشورمان بعنوان شاخصه هایی جذاب یاد کردند.
همچنین در این جلسه گروه تونسی اعلام نمودند به علت کوچک بودن کشور تونس با ۲۰ میلیون جمعیت حدوداً برابر جمعیت تهران، اهمیت تبلیغ در تونس و جلب رضایتمندی گردشگران تونسی بسیار بااهمیت است چون که تونسی ها به نظرات هموطنان شان اهمیت زیادی می دهند. این در حالیست که سایت های تاریخی، موزه ها، فرهنگ، خرید و موسیقی برای تونسی ها مورد توجه است و با عنایت به این که هم اکنون دریافت ویزای اروپا برای تونسی ها مشکل شده است، لغو روادید برای اتباع تونس و سفر آنها به ایران برایشان جالب توجه است.
تاکید بر راه اندازی پروازهای مستقیم، اجرای تورهای آشناسازی و هم تبلیغات دو طرفه هم از جانب فعالین گردشگری کشورمان عنوان شد. میهمانان بخش خصوصی از کشور تونس از جاذبه های گردشگری جزیره قشم و تهران هم دیدن کردند.


منبع:

1402/10/06
08:25:44
5.0 / 5
271
تگهای خبر: پرواز , تاریخ , خرید , راه اندازی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۳ بعلاوه ۵
خبرگزاری آثار تاریخی و گردشگری
asarnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت آثارنیوز محفوظ است

آثارنیوز

خبرگزاری آثار تاریخی و گردشگری