راهکار تایلند در رونق گردشگری

راهکار تایلند در رونق گردشگری به گزارش آثارنیوز، خراسان رضوی یک مقام دولتی اظهار داشت که تایلند از ماه آینده تا مه ۲۰۲۴ برای ورود گردشگران از هند و تایوان به منظور جذب گردشگران بیشتر با نزدیک شدن به فصل اوج گردشگری، از روادید صرف نظر می کند.


به نقل از رویترز، تایلند در ماه سپتامبر، شرایط روادید را برای گردشگران چینی لغو نمود که برترین بازار گردشگری این کشور قبل از همه گیری با ۱۱ میلیون نفر از رکورد ۳۹ میلیون ورود در سال ۲۰۱۹ بود.
بر مبنای آخرین داده های دولتی این کشور، از ژانویه تا ۲۹ اکتبر، ۲۲ میلیون بازدیدکننده به تایلند رفتند که ۹۲۷.۵ میلیارد بات (۳۵ میلیارد دلار سنگاپور) درآمد داشته است.
نتایج بررسی نشان داد، افراد از هند و تایوان می توانند به مدت ۳۰ روز وارد تایلند شوند. هند با حدود ۱.۲ میلیون توریست بعد از مالزی، چین و کره جنوبی، چهارمین بازار بزرگ منبع گردشگری تایلند بوده است.
گردشگری ورودی از هند نشانه هایی از رشد را نشان داد چونکه خطوط هوایی و زنجیره های هتلداری بیشتری آن بازار را هدف قرار دادند.
تایلند امسال حدود ۲۸ میلیون نفر را هدف قرار داده و دولت امیدوار است بخش سفر بتواند ادامه صادرات ضعیف که باعث رشد اقتصادی محدود شده است را جبران کند.




منبع:

1402/08/11
14:41:00
5.0 / 5
257
تگهای خبر: بنا , توریست , سفر , گردشگران
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۳
خبرگزاری آثار تاریخی و گردشگری
asarnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت آثارنیوز محفوظ است

آثارنیوز

خبرگزاری آثار تاریخی و گردشگری