دورهمی گردشگران سالمند در آرادان

دورهمی گردشگران سالمند در آرادان آثارنیوز: آثارنیوز: سمنان مسئول نمایندگی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان آرادان از برگزاری دورهمی گردشگری سالمندان در شهرستان آرادان آگاهی داد.


غلام عباس خاکسار ۱۵ مهرماه در این آیین که با حضور مسئول نمایندگی میراث فرهنگی شهرستان آرادان، فرماندار شهرستان آرادان، امام جمعه آرادان، مسئولان و کارشناسان بهزیستی شهرستان آرادان، تعدادی از فعالان گردشگری و سالمندان شهرستان آرادان و... انجام شد با بیان این خبر اظهار داشت: به مناسبت هفته گردشگری و روز جهانی سالمندان، دورهمی سالمندان در مزرعه گردشگری دوستداران طبیعت با همکاری نمایندگی میراث فرهنگی شهرستان آرادان و اداره بهزیستی شهرستان آرادان روز پنجشنبه ۱۳ مهرماه انجام شد.
مسئول نمایندگی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان آرادان اضافه کرد: اجرای موسیقی محلی، گفت و گو درباب گردشگری، سلامت، سالمندی و... ازجمله برنامه های این دورهمی بود.
رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان دامغان نیز در دیدار با فرمانده انتظامی شهرستان دامغان بر ضرورت افزایش همکاری ها در عرصه میراث فرهنگی و گردشگری تاکید شد.
مجتبی اکبرپور اظهار داشت: نظم و امنیت امروز جامعه حاصل کوشش های شبانه روزی مجموعه خدوم نیروی انتظامی است.
رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان دامغان اضافه کرد: امنیت زیرساخت تمام کارهای بشری و جایگاه ویژه ای در جوامع دارد و همه پیشرفت های جامعه در سایه امنیت به وجود می آید.
اکبرپور به نقش تعیین کننده نیروهای یگان حفاظت میراث فرهنگی شهرستان به عنوان بازوی اجرائی این اداره در هماهنگی و توسعه همکاری ها با نیروی انتظامی اشاره نمود و اظهار داشت: بهره مندی هر چه بیش از توان و تخصص نیروی انتظامی درباب مقابله با حفاری های بدون مجوز و قاچاق اشیای تاریخی در بخش میراث فرهنگی و کمک به افزایش ضریب امنیت برای گردشگران در عرصه گردشگری بسیار مؤثر و راهگشا خواهد بود.
فرمانده انتظامی شهرستان دامغان میراث فرهنگی را متعلق به همه مردم دانست و اظهار داشت: همه باید در صیانت از میراث فرهنگی و انتقال آن به نسل های آینده تلاش نماییم.
سرهنگ عرب با اعلان اینکه برای توسعه گردشگری و صیانت از آثار تاریخی دامغان آمادگی کامل داریم، اضافه کرد: آثار تاریخی شناسنامه مردم دامغان است و اجازه نخواهیم داد سودجویان به میراث فرهنگی تعرض نمایند.
در آخر این دیدار تفاهم نامه همکاری یگان حفاظت میراث فرهنگی با پاسگاه ها و کلانتری های شهرستان به امضا رسید.




منبع:

1402/07/16
08:43:29
5.0 / 5
304
تگهای خبر: آثار تاریخی , آیین , تاریخ , صنایع دستی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۲
خبرگزاری آثار تاریخی و گردشگری
asarnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت آثارنیوز محفوظ است

آثارنیوز

خبرگزاری آثار تاریخی و گردشگری