معاون گردشگری استان همدان:

شهر زیرزمینی سامن با کمبود نیروی انسانی مواجه می باشد

شهر زیرزمینی سامن با کمبود نیروی انسانی مواجه می باشد آثارنیوز: به گزارش آثارنیوز، معاون گردشگری استان همدان اظهار داشت: مشکل کمبود نیروی انسانی در شهر زیرزمینی سامن جدی است.



علی خاکسار در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن اشاره به زمان بازگشایی شهر زیرزمینی سامن به روی گردشگران اظهار نمود: با عنایت به بازدید سال قبل وزیر میراث فرهنگی از این جاذبه منحصربفرد و اذعان وی به برجستگی های مجموعه، بنا شد شرایط حضور توریست و ایمنی لازم این جاذبه اعجاب انگیز صورت گیرد.
وی اضافه کرد: با پیگیری های صورت گرفته و اختصاص اعتبار از جانب امور پایگاه ها، کارهای مرمت، رفع اشکال و تقویت نکات ایمنی مثل راه اندازی و اصلاح خروجی اضطراری، ایمن سازی پنجره ها و هواکش های سقف و تکمیل نورپردازی در حال انجام می باشد.
معاون گردشگری استان همدان با اشاره به اینکه دستکند سامن با مشکل جدی نیروی انسانی مواجه می باشد، اظهار داشت: این مورد به سازمان اداری و استخدامی کشور اعلام شده و بمحض رفع مشکل می تواند پذیرای گردشگران باشد.
خاکسار تصریح کرد: حدود ۷۰۰ میلیون تومان برای دو دستکند سامن و ارزانفود در نظر گرفته شده که از این اعتبار ۳۰۰ میلیون تومان به دستکند سامن و ۴۰۰ میلیون تومان به صورت مشترک به دستکندهای سامن و ارزانفود اختصاص داده شده است.
وی اضافه کرد: بعد از انجام اصلاحات مورد نظر وزیر میراث فرهنگی و تأمین نیروی انسانی این جاذبه منحصربفرد برای بازدید گردشگران آماده خواهد شد.

1402/06/28
15:40:58
5.0 / 5
296
تگهای خبر: ایمنی , بنا , توریست , راه اندازی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۱
خبرگزاری آثار تاریخی و گردشگری
asarnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت آثارنیوز محفوظ است

آثارنیوز

خبرگزاری آثار تاریخی و گردشگری