مدیركل میراث فرهنگی و صنایع دستی وگردشگری لرستان:

ماهیت دانشگاه جامع علمی کاربردی عرضه آموزش های مهارتی است

ماهیت دانشگاه جامع علمی کاربردی عرضه آموزش های مهارتی است به گزارش آثارنیوز، لرستان مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان اظهار داشت: ماهیت دانشگاه جامع علمی کاربردی، عرضه آموزش های مهارتی است.


عطا حسن پور امروز ۲۸ تیرماه در جلسه بررسی راه اندازی خانه های خلاق و همینطور برگزاری رویدادهای استارتاپی با مبحث گردشگری و صنایع دستی که در محل دانشگاه جامع علمی کاربردی لرستان برگزار شد، ضمن اشاره به رسالت دانشگاه جامع علمی کاربردی در عرضه آموزش های مهارتی و تربیت نیروی ماهر، اظهار نمود: با توجه به امکانات و ظرفیتهای موجود در حوزه گردشگری و صنایع دستی در استان، آمادگی برگزاری استارتاپ های مشترک و راه اندازی خانه های خلاق را بر مبنای ضوابط با این دانشگاه داریم.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان افزود: جای رشته های دانشگاهی صنایع دستی و گردشگری در دانشگاه علمی کاربردی خالی است که انتظار داریم نسبت به تدوین و راه اندازی برنامه های ویژه شناسایی شده استان همچون برنامه درسی «ورشو» اقدام گردد.
سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی استان نیز، ضمن عرضه گزارشی از اقدامات و برنامه های دانشگاه ضمن اشاره به ظرفیتهای میراث فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری استان خاطرنشان کرد: آمادگی تدوین و راه اندازی رشته های موردنیاز استان در حوزه گردشگری و صنایع دستی را داریم.



1402/04/30
11:09:27
5.0 / 5
267
تگهای خبر: آموزش , بنا , راه اندازی , صنایع دستی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۱ بعلاوه ۲
خبرگزاری آثار تاریخی و گردشگری
asarnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت آثارنیوز محفوظ است

آثارنیوز

خبرگزاری آثار تاریخی و گردشگری