محدودیت برای بازدید از موزه متروپولیتن

محدودیت برای بازدید از موزه متروپولیتن به گزارش آثارنیوز مسئولان موزه متروپولیتن در نیویورک با شناسایی سویه «اُمیکرون» ظرفیت بازدیدکنندگان از موزه را کم می کنند.


به گزارش آثارنیوز به نقل از ایسنا و به نقل از نیویورک تایمز، مسئولان موزه هنر متروپولیتن نیویورک روز سه شنبه اعلام نمودند به علت شناسایی سویه «اُمیکرون» ویروس کرونا شمار بازدیدکنندگان از این موزه را به روزانه حدود ۱۰هزار نفر کم می کنند. در شرایط عادی و در طول فصل تعطیلات این موزه معمولاً شاهد دوبرابر این آمار از بازدیدکنندگان است.
در بیانیه این موزه نوشته شده است: « حفظ امنیت کارکنان و بازدیدکنندگان اولویت اصلی ما است. کاهش تراکم جمعیت اولین قدمی است که می توانیم در این راستا برداریم و کارکنان ما به صورت ویژه کوشیده اند تا تغییراتی در بهبود وضعیت سلامت عمومی و در عین حال باز نگه داشتن موزه ضمن حفظ امنیت تک تک نفرات ایجاد کنند.»
همینطور مسئولان موزه هنر بالتیمور اعلام نمودند به علت افزایش آمار مبتلا شدن به ویروس کرونا تا ۲۹ دسامبر این موزه را تعطیل می کنند.
آمار مبتلا شدن به کرونا در نیویورک در دو هفته گذشته تا بیشتر از ۸۰ درصد افزایش داشته است.
موسسات فرهنگی اغلب متکی به درآمد دوران تعطیلات هستند با این وجود افزایش ناگهانی آمار مبتلا شدن سبب شده بعضی از برنامه ها و اجراهای نیویورک تعطیل شوند. موزه ها هم در حال اجرای برخی محدودیت ها هستند. برای مثال گالری ملی هنر در واشنگتن و موزه بروکلین بعضی از تورهای حضوری را ملغا کرده اند.




1400/10/04
12:13:53
5.0 / 5
599
تگهای خبر: فرهنگ , موزه , هنر
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۱
خبرگزاری آثار تاریخی و گردشگری
asarnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت آثارنیوز محفوظ است

آثارنیوز

خبرگزاری آثار تاریخی و گردشگری