راه اندازی دفتر بیمارستان كیش در عمان

گامی مهم در توسعه گردشگری سلامت در جزیره كیش

گامی مهم در توسعه گردشگری سلامت در جزیره كیش آثارنیوز: كیش - دفتر ارجاع بیمارستان كیش با هدف توسعه و تقویت گردشگری سلامت درعمان راه اندازی و بعنوان گامی مهم و عملی برای جذب گردشگران سلامت از كشورهای حوزه خلیج فارس فعالیت خویش را شروع كرد.


به گزارش آثارنیوز به نقل از ایرنا راه اندازی این دفتر بعد از حضورفعال بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی كیش در نمایشگاه عمان هلث در مسقط و استقبال رجوع كنندگان، صورت گرفت.
نمایشگاه سلامت عمان 2018هفته گذشته با حضور كشورهای مختلف در این كشور برگزار گردید و بیمارستان كیش با اعزام تیمی از متخصصان جراحی در حوزه های سرطان سینه، گوش و حلق و بینی و پوست مو و زیبایی به همراه كارشناس فنی ارتوپدی بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی این جزیره ضمن حضور دراین نمایشگاه نسبت به عرضه مشاوره و ویزیت رجوع كنندگان نمایشگاه اقدام نمودند.
به گزارش روابط عمومی سازمان منطقه آزاد، امیركیانی معاون اجرایی بیمارستان و مدیر غرفه بیمارستان كیش در این خصوص اظهار داشت: با عنایت به پتانسیل های موجود در جزیره كیش و زیر ساخت های درمانی بیمارستان این جزیره بعد از امكان سنجی های اولیه، دفتر ارجاع بیمار بیمارستان كیش در عمان به راه افتاده است.
وی اضافه كرد: شناسایی فرصت ها و مبادرت به موقع، لازمه توسعه گردشگری درمانی است و بعد از حضور فعال ییمارستان كیش در نمایشگاه عمان هلث از فرصت فراهم شده جهت راه اندازی دفتر ارجاع بیمار بیمارستان كیش بهره گیری و در این راستا دفتر ویژه ارجاع هدایت گردشگران سلامت در عمان افتتاح شد.
امیر كیانی افزود: با عنایت به اینكه خط پروازی بین كیش و مسقط برقرار است راه اندازی این دفتر، شرایط را برای پذیرش بیماران تسهیل می كند.
در نمایشگاه بین المللی سلامت كه از دوم تا چهارم مهرماه 97 در مسقط پایتخت عمان برگزار شد، در غرفه بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی كیش علاوه بر معاینه و ویزیت بیماران توانمندی های بیمارستان كیش در حوزه های مختلف به رجوع كنندگان عرضه شد.
جزیره كیش با 92 كیلومتر مربع مساحت و جمعیتی حدود 37 هزار نفر در آب های نیلگون خلیج فارس در فاصله 18 كیلومتری سرزمین اصلی قرار دارد.
جزیره كیش با 91.5 كیلومتر مربع مساحت در بین آبهای نیلگون خلیج فارس و جمعیت 37 هزار نفری و بیش از یك میلیون و هشتصد هزار نفر توریست سالانه دارای تجهیزات امكانات بیمارستانی بسیار مجهز، كلینك های تخصصی و كادر درمانی متخصص مقیم و پروازی برخوردار می باشد و می تواند یكی از قطب های سلامت كشور و باشد.
به گفته مدیرعامل سازمان منطقه آزاد كیش، این جزیره گردشكری با عنایت به توانمندی های بیمارستان تخصصی وفوق تخصصی و برخورداری از تجهیزات و كادر متخصص مقیم و پروازی موجود بیمارستان كیش می تواند به قطب گردشگری سلامت تبدیل گردد.
«محمد ابراهیم انصاری لاری» مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره سازمان منطقه آزاد كیش دی ماه سال 96 در جریان بازدید از بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی كیش بر توانمندی و ظرفیت بیمارستان در تبدیل به قطب گردشگری سلامت در كشور و منطقه تصریح كرد.
وی اظهار نمود: بیمارستان در شرایط خوبی قرار دارد و از استانداردهای قابل قبول و پزشكان مجرب و متخصصی برخوردار و یك آماده نسبی برای پذیرش بیماران خارج از كشور دارد.
مدیرعامل سازمان با تاكید بر اینكه افزایش گردشگران سلامت نیازمند سرمایه گذاری های بیشتری است اضافه كرد: باید توان تولید موقعیت رفت و آمدهای ارزان، امكانات اقامتی مناسب و خدمات كامل فراهم گردد در این صورت داد و ستدهای انجام شده خود به خود باعث ارتقاء كیفیت و خدمات در بیمارستان و افزایش گردشگران سلامت و از میان رفتن كم و كاستی ها خواهد شد.
1339


1397/07/09
19:21:32
5.0 / 5
5251
تگهای خبر: استاندارد , اقامت , پرواز , توریست
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۳
خبرگزاری آثار تاریخی و گردشگری
asarnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت آثارنیوز محفوظ است

آثارنیوز

خبرگزاری آثار تاریخی و گردشگری