معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی خبرداد؛

پورسانت به آژانسهای خارجی برای ورود توریست به ایران

پورسانت به آژانسهای خارجی برای ورود توریست به ایران آثارنیوز: معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی اظهار داشت: با عنایت به افزایش نرخ دلار در ایران، پورسانت هایی كه شركت های خارجی می توانند از ایران بگیرند را افزایش داده ایم تا توریست بیشتری به ایران بیاورند.



محمد محب خدایی به خبرنگار مهر اظهار داشت: با عنایت به افزایش نرخ دلار پورسانت هایی كه شركت های خارجی می توانند از سوی ما داشته باشند را افزایش داده ایم یعنی اگر یك نفر از آذربایجان برای تركیه توریست می فرستد و از این طریق ۲۰ دلار سود می كند ما به آژانس آذربایجانی ۴۰ دلار سود میرسانیم تا توریست بیشتری را برای ایران بفرستد. چون قیمت ما اكنون رقابتی شده است.
وی بیان كرد: قیمت تمام شده تور ما نسبت به تركیه كاهش پیدا كرده است بعنوان مثال اگر یك نفر از آذربایجان با ۵۰۰ منات به تركیه ۵۰۰ می رود، ما همان تور را با ۴۰۰ منات برای او برگزار می نماییم. این اختلاف قیمت ارزی برای گردشگری ایران مفید شده است.
محب خدایی اضافه كرد: ما می خواهیم تا این برنامه خویش را به شركت های توریستی كشورهای دیگر اعلام و با آنها در این باره مذاكره نماییم. به همین منظور تا ده روز دیگر به آذربایجان می رویم تا جامعه تورگردانان و هتلهای دو كشور با هم مذاكره كنند و پكیج ها و بسته های ایران معرفی و در اختیارشان قرار داده شود.
معاون گردشگری كشور افزود: اكنون آژانسهای ایرانی هستند كه گردشگری كشورهای دیگر را در ایران تبلیغ می كنند در صورتیكه باید برعكس باشد و آژانسهای كشورهای دیگر درباره ایران تبلیغ كنند ما باید بتوانیم این روند را تغییر دهیم و آنها مبلغ سفر به ایران شوند. آژانسهای كشورهای دیگر باید به این مورد برسند كه درآمد خوبی از سفر گردشگر ها به ایران كسب می كنند.

1397/05/26
12:37:21
5.0 / 5
4777
تگهای خبر: توریست , سفر , شركت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۱
خبرگزاری آثار تاریخی و گردشگری
asarnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت آثارنیوز محفوظ است

آثارنیوز

خبرگزاری آثار تاریخی و گردشگری