حضور ایران هتل آنلاین در نمایشگاه الكامپ، با ۱۰۰ شب اقامت مجانی

حضور ایران هتل آنلاین در نمایشگاه الكامپ، با ۱۰۰ شب اقامت مجانی آثارنیوز: تیم ایران هتل آنلاین این دفعه، در بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی الكامپ تهران با یاران و همراهانش دیدار تازه كرده و از ششم تا نهم مردادماه، میزبان این بزرگواران در غرفه آی هو خواهد بود.



به گزارش آثارنیوز به نقل از مهر، بعد از تجربه پرارزش سپری كردن لحظاتی بی بدیل در نمایشگاه بزرگ گردشگری سال گذشته، ایران هتل آنلاین بار دیگر مسرور است از فراهم آمدن فرصتی دوباره برای تكرار ملاقات نزدیك با همراهان وفادار خود.
نمایشگاه بین المللی الكامپ تهران، بزرگترین رویداد در حوزه الكترونیك و كامپیوتر بوده و ایران هتل هم كه با پایه گذاری تولید بستر رزرو هتل به صورت صددرصد آنلاین، بعنوان یكی از اصلی ترین پیشگامان در راه پیوند صنعت گردشگری با تجارت الكترونیك به حساب می آید، حضور در این رویداد را وظیفه ای اساسی بر دوش خود تلقی می كند.
از این رو، در دومین مشاركت الكامپی خود، نوید آن را می دهد كه اتفاقاتی خوش و ثمر بخش از برآیند دیدارهای ایشان با بازدیدكنندگان و سایر مسئولان عالی رتبه حوزه تجارت الترونیك، در جهت ارتقای كیفی عرضه خدمات آنلاین به مهمانان گرامی رقم خورد كه هم تراز با شایستگی های این بزرگواران باشد.
گردونه شانس ایران هتل!
در این دوره از نمایشگاه الكامپ، هدیه ای بزرگ و هیجان انگیز از جانب ایران هتل برای مراجعان محترم در نظر گرفته شده است. برای نخستین بار در ایران، گردونه شانس سفری، ۱۰۰ شب اقامت شیرین در بهترین هتل های ایران را به بازدیدكنندگان غرفه آی هو هدیه خواهد داد.
پس اگر از دوستداران پر و پا قرص سفر به شمار می روید بشتابید و با حضور در غرفه ایران هتل آنلاین و گذاشتن یك استوری از غرفه یا چرخ شانس و تگ كردن پیجمون در مسابقه گردونه شانس ما شركت كنید، چون كه اقامت در بهترین هتل های كیش، مشهد، شیراز، یزد، اصفهان و سایر مقاصد توریستی ایران زیبا در گردونه شانس ایران هتل انتظار شما را می كشد.
راهنمای بازدید از نمایشگاه
آن دسته از عزیزانی كه در تهران سكونت داشته و قصد بازدید از نمایشگاه بین المللی تهران را دارند محتمل است كه تسلط نسبی به مسیر دسترسی به نمایشگاه را داشته باشند. با این وجود ذكر مجدد این مورد خالی از فایده نخواهد بود كه به دلیل واقع شدن نمایشگاه بین المللی در بزرگراه چمران شمال و خارج از محدوده طرح ترافیك به آسانی قادر به استفاده از خودروی شخصی برای رسیدن مقصد هستند و در صورت تمایل به استفاده از نقلیه عمومی، دسترسی به نمایشگاه با استفاده از خطوط اتوبوس بی آر تی به سهولت امكان پذیر است.
به سایر هموطنانی كه ساكن پایتخت نبوده و برای بازدید از نمایشگاه قصد سفر به تهران را دارند، سفارش می گردد تا از میان هتل های تهران، ترجیحا نزدیك ترین هتل ها به محدوده نمایشگاه بین المللی را همچون هتل استقلال تهران، هتل اوین، هتل بلوط، هتل آزادی و... جهت اقامت برگزینند تا حداكثر استفاده از انرژی و زمان را برای بهره وری بیشتر به دست آورند.
وعده دیدار ما؛ ششم تا نهم مرداد ماه، محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران، سالن ۲-۴۴، غرفه ایران هتل آنلاین.

1397/05/07
14:11:33
5.0 / 5
5121
تگهای خبر: اقامت , سفر , گردشگری , نمایشگاه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۳ بعلاوه ۱
خبرگزاری آثار تاریخی و گردشگری
asarnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت آثارنیوز محفوظ است

آثارنیوز

خبرگزاری آثار تاریخی و گردشگری