آثار تاریخی هلندی ها به ایران می آید

آثار تاریخی هلندی ها به ایران می آید آثارنیوز: مدیر موزه ملی ایران اظهار داشت: نمایشگاهی از آثار تاریخی كشور هلند برای نمایش به ایران می آید.



جبرئیل نوكنده مدیر موزه ملی ایران به خبرنگار مهر اظهار داشت: پیرو برپایی نمایشگاه آثار تاریخی ایران در شهر آسن هلند مقرر است در مذاكراتی با مسئولان موزه درنتز در حاشیه نمایشگاه ایران درباره زمان پرپایی این نمایشگاه صحبت شود.
نوكنده خاطرنشان كرد: ما می خواهیم تا در مدت زمانی كه آثار تاریخی ایران در كشور هلند برپا است، یك نمایشگاه متقابل هم از كشور هلند در ایران برگزار نماییم. قرار بود این نمایشگاه سال ۲۰۲۰ در تهران برپا شود اما اكنون با عنایت به اتفاقات سیاسی در جهان در نظر داریم تا این نمایشگاه زودتر برپا شود. این مورد را با مسئولان موزه در بین گذاشته و آنها هم با سفارت ایران در لاهه تماس گرفتند و از این مورد استقبال كردند، منتهی خواهان توضیح درباره سه مبحث شدند یكی درباره تاریخ زمان نمایشگاه، دوم درباره امكانات موزه و سوم خواهان مصونیت دولتی شدند.
وی اضافه كرد: در حاشیه نمایشگاه آثار تاریخی ایران در هلند درباره این مورد مذاكره خواهیم كرد و احیانا این نمایشگاه مهرماه در تهران برپا شود.
نوكنده بیان كرد: آثار تاریخی ایران در این نمایشگاه تحت بیمه هلند است و آثاری كه به ایران بیاید هم با هزینه و بیمه هلندی ها به نمایش گذاشته می گردد.

1397/03/28
13:39:27
5.0 / 5
5153
تگهای خبر: آثار تاریخی , بیمه , تاریخ , موزه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۶ بعلاوه ۵
خبرگزاری آثار تاریخی و گردشگری
asarnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت آثارنیوز محفوظ است

آثارنیوز

خبرگزاری آثار تاریخی و گردشگری