هشدارهای ستاد خدمات سفر؛

مسافران از برپایی چادر در كنار رودخانه ها خودداری كنند

مسافران از برپایی چادر در كنار رودخانه ها خودداری كنند آثارنیوز: ستاد مركزی هماهنگی خدمات سفر دو اطلاعیه صادر كرد و از مردم خواست از برپایی چادر در حاشیه رودخانه ها و مناطقی كه احتمال آب گرفتگی دارد جداً خودداری كنند.



به گزارش آثارنیوز به نقل از روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی، متن اطلاعیه شماره 2 ستاد مركزی هماهنگی خدمات سفر به شرح زیر است:
«ستاد مركزی هماهنگی خدمات سفر با عنایت به موج دوم سفرهای هم وطنان موارد ذیل را سفارش می كند:
از دستگاه های عضو ستاد مركزی هماهنگی خدمات سفر و واحدهای تابعه استانی مصرانه درخواست می گردد بر نحوه خدمات رسانی كلیه پایانه های حمل ونقل، شركت های حمل ونقل زمینی، هوایی و ریلی، اماكن خدمات بین راهی و پایگاه های امدادی هلال احمر نظارت دقیق به عمل آورده تا موجبات رضایتمندی مسافرین محترم كه در این مرحله سفر خویش را به آخر رسانده و به شهرهای خود بازمی گردند فراهم گردد.
آمادگی و هماهنگی ستادهای اجرایی استان ها در عرضه خدمات بهینه به مسافران نوروزی و همكاری و مشاركت مردم با خدمت گزاران امر سفر در حد مطلوبی ارزیابی می گردد و لازم است نظارت و كنترل موجود بر واحدها و مراكز خدماتی در رابطه با سفر را با قوت فعلی حفظ كنند.
توصیه می گردد هم وطنان عزیز پیش از سفر طی تماس با سامانه های ارتباط مردمی سازمان های خدمات رسان و در رابطه با سفر از مقصد سفر خود اطلاعات لازم را كسب كنند.
هم وطنان عزیز در مكان هایی كه توسط ستادهای اجرایی خدمات سفر استان ها و شهرداری ها تعیین شده است، نسبت به برپایی چادر اقدام نمایند و از برپایی چادر در سایر مكان ها به خصوص در حاشیه رودخانه ها و مناطقی كه احتمال آب گرفتگی دارد جداً خودداری كنند.
به هم وطنان عزیز سفارش می گردد برای سفر از ناوگان حمل ونقل عمومی استفاده كنند.»
همچنین متن اطلاعیه شماره 3 ستاد مركزی هماهنگی خدمات سفر به شرح زیر است:
«با توجه به تعطیلات پیش رو در روزهای پس از 13 فروردین و ادامه سفر مسافران به استان های كشور، ستاد مركزی هماهنگی خدمات سفر طی اطلاعیه ای به تمامی ستادهای اجرایی خدمات سفر استان ها اعلام می دارد تا آخر روز 17 فروردین ماه سال جاری نسبت به آمادگی جهت عرضه خدمات به مسافران اقدام نمایند.
از تمامی دستگاه های عضو ستاد مركزی هماهنگی خدمات سفر و واحدهای تابعه استانی مصرانه درخواست می گردد بر نحوه خدمات رسانی به مسافران نظارت دقیق به عمل آورده تا موجبات رضایتمندی مسافرین محترم فراهم گردد.
آمادگی و هماهنگی ستادهای اجرایی استان ها در عرضه خدمات بهینه به مسافران نوروزی و همكاری و مشاركت مردم با خدمتگزاران امر سفر در حد مطلوبی ارزیابی می گردد و لازم است نظارت و كنترل موجود بر واحدها و مراكز خدماتی در رابطه با سفر را تا آخر روز 17 فروردین با قوت فعلی حفظ كنند.
مسافران عزیز می توانند نظرات پرارزش و تصاویر مربوط به خدماتی كه دریافت نموده اند را در قالب طرح "تقدیر به امضاء مردم" به سامانه (app.ichto.ir) ارسالكنند؛ همینطور گردشگران می توانند برای اعلام مشكلات و دریافت راهنمایی های لازم با شماره 09629 تماس حاصل كنند.

1397/01/13
16:43:07
5.0 / 5
4657
تگهای خبر: خدمات , سفر
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۸ بعلاوه ۱
خبرگزاری آثار تاریخی و گردشگری
asarnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت آثارنیوز محفوظ است

آثارنیوز

خبرگزاری آثار تاریخی و گردشگری