معاون اول رئیس جمهوری از موزه های تبریز بازدید كرد

معاون اول رئیس جمهوری از موزه های تبریز بازدید كرد آثارنیوز: تبریز- ؛ اسحاق جهانگیری ؛ معاون اول رئیس جمهوری اسلامی ایران روز شنبه با حضور در تبریز از موزه ها و اماكن گردشگری این شهر بازدید نمود.


به گزارش آثارنیوز به نقل از ایرنا، جهانگیری در سفر خود به آذربایجان شرقی كه به صورت غیررسمی صورت گرفته است، ضمن بازدید از اماكن گردشگری و ابنیه های تاریخی تبریز، مقرر است فردا بازدیدی دریاچه ارومیه داشته باشد و در جریان آخرین وضعیت این دریاچه قرار بگیرد.
جهانگیری پیش از ظهر امروز بعد از حضور در تبریز، از موزه قاجار، مقبره الشعرا، خانه- موزه مشروطه، عمارات تاریخی میدان ساعت و موزه شهر، نمایشگاه صنایع دستی و تالار فرش موزه تبریز بازدید كرد.
وی در این بازدیدها كه با همراهی اسماعیل جبارزاده، معاون سیاسی وزیر كشور و مجید خدابخش استاندار آذربایجان شرقی صورت گرفت، در جریان آخرین وضعیت گردشگری استان و نحوه میزبانی از گردشگران نوروزی در تبریز قرار گرفت.
آذربایجان شرقی با داشتن بیش از یكهزار و 800 اثر تاریخی ملموس و غیرملموس در لیست آثار میراث فرهنگی جهانی و ملی از استان های گردشگرپذیر ایران به حساب می آید.
3038/518


1397/01/11
15:05:13
5.0 / 5
4722
تگهای خبر: تاریخ , گردشگری , موزه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۶ بعلاوه ۳
خبرگزاری آثار تاریخی و گردشگری
asarnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت آثارنیوز محفوظ است

آثارنیوز

خبرگزاری آثار تاریخی و گردشگری