نماینده مجلس: همدان 2018 زمینه ای برای اشتغال است

نماینده مجلس: همدان 2018 زمینه ای برای اشتغال است آثارنیوز: همدان - نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: برگزاری رویداد همدان 2018 بعنوان پایتخت گردشگری آسیا امسال میلادی، ره آورد های خوبی را همچون در حوزه تولید اشتغال به دنبال دارد.


امیر خجسته روز سه شنبه در آیین بهره برداری از طرح بهسازی روستای عبدالرحیم شهرستان همدان، اضافه كرد: برای رونق تولید و اشتغال 85 هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری در استان همدان صورت گرفته است.
وی افزود: بهره برداری از طرح های دهه فجر، حلاوت خدمت به مردم را بیشتر كرد و این گویای این است كه پیگیر های برای خدمت به مردم به نتیجه می رسد.
نماینده همدان در خانه ملت بیان كرد: بعد از انقلاب اسلامی تحول بزرگی در كشور بوجود آمد كه قابل مقایسه با پیش از انقلاب نیست.
خجسته اضافه كرد: ایران اسلامی در بخش های مختلف پیشرفت های بالایی داسته است و با وجود تحریم های ظالمانه، ملت ایران در برابر زیاده خواهی های آمریكا ایستاده است.
معاون امور روستایی بنیاد مسكن انقلاب اسلامی استان همدان هم در این آیین اظهار داشت: روستای عبدالرحیم دارای یك هزار و 738 نفر جمعیت در قالب 536 خانوار است.
محمود امیری یادآوری كرد: تا آخر سال قبل از محل اعتبارات ملی و استانی 11 میلیارد و 353 میلیون ریال به همراه 195 تن قیر به این منطقه اختصاص یافت.
وی اظهاركرد: امسال هم سه میلیارد ریال برای بهسازی این روستا تخصیص یافت و 110 تن قیر برای آسفالت معابر خیر آباد مصرف شد.
وی اقدامات صورت گرفته برای بهسازی روستای خیرآباد را شامل تخریب و بازگشایی معابر، جدول گذاری، جابجایی شبكه برق، كانال سنگی هدایت مسیل، آسفالت و ساماندهی قبور مطهر پنج شهید برشمرد.
وی اظهار داشت: تابحال 140 واحد مسكونی این روستا با بهره گیری از تسهیلات، مقاوم سازی شدند همینطور 455 جلد سند مالكیت صادر گردیده است.
7526/2090
خبرنگار: علیرضا جهانگیری**انتشار دهنده: سعید زارع كندجانی


1396/11/18
12:38:24
5.0 / 5
5571
تگهای خبر: روستا
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۱ بعلاوه ۲
خبرگزاری آثار تاریخی و گردشگری
asarnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت آثارنیوز محفوظ است

آثارنیوز

خبرگزاری آثار تاریخی و گردشگری