نشست بازاریابی گردشگری- ساخت برند برگزار گردید

نشست بازاریابی گردشگری- ساخت برند برگزار گردید آثارنیوز: اولین نشست تخصصی گردشگری با عنوان بازاریابی گردشگری- ساخت برند به معرفی برترین برندهای كشورها و ساخت برندها اختصاص یافت.



به گزارش آثارنیوز به نقل از روابط عمومی پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری، در این نشست ابتدا توضیحاتی درباره اصول كلی برندسازی شامل مفهوم واژه برند، برند یك واحد سیاسی و جغرافیایی كشورها، مطالعه تطبیقی لوگو و شعار گردشگری، نقش خلاقیت در ساخت برند، رسانه و نقش آن در برندسازی، هتلها و صنعت گردشگری عرضه شد.
در ادامه نشست علی رحیم پور عضو اسبق هیئت علمی پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری طی سخنانی اظهار داشت: برند همیشه یك تصویر واحد و منحصر به فرد را از یك مقصد در ذهن مخاطب بوجود می|آورد زیرا در گردشگری مشهودترین روش شناخت یك ملت، برند است البته لازم به ذكر است برند در بلند مدت شكل می گیرد و به دانش وسیعی از بازار نیاز داشته و همیشه زائیده خلاقیت است.
به گفته وی، در این میان بعضی مكانها در دنیا كشور محور هستند مانند مالزی كه بیشتر هدف آنها از برند مالزی، معرفی خود كشور است.
او اضافه كرد: برند یا نشان تجاری و شعار در ذهن و خاطر گردشگران برای همیشه ثبت می گردد و شامل تمام احساسات بوده و به نام یك مقصد گردشگری گره خورده است.
رحیم پور در ادامه اظهار داشت: این در شرایطی است كه كشورهایی مانند تركیه مقصد محور هستند و شهرهای خویش را به صورت تك تك تبدیل به برند كرده اند.
نشست به پرسش و پاسخ اختصاص یافت و به پرسش های شركت كنندگان در جلسه پاسخ داده شد.

1396/10/14
20:03:51
5.0 / 5
5040
تگهای خبر: فرهنگ , گردشگری , میراث فرهنگی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۷ بعلاوه ۵
خبرگزاری آثار تاریخی و گردشگری
asarnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت آثارنیوز محفوظ است

آثارنیوز

خبرگزاری آثار تاریخی و گردشگری