بازدید رئیس موزه های آلمان از كاخ گلستان

بازدید رئیس موزه های آلمان از كاخ گلستان به گزارش آثارنیوز رئیس انجمن موزه های آلمان به همراه هیأت ۱۸ نفره از كاخ گلستان بازدید نمودند.



به گزارش آثارنیوز به نقل از روابط عمومی كاخ گلستان، مسعود نصرتی مدیر مجموعه میراث جهانی كاخ گلستان اظهار داشت: «پرفسور اكارت كوهن» رئیس انجمن موزه های آلمان و «پترا اولشوسكی» معاون وزیر فرهنگ، علوم و تكنولوژی آلمان به همراه هیأت ۱۸ نفره متشكل از مدیران موزه های این كشور از موزه ها و تالارهای كاخ گلستان به مدت ۲ ساعت بازدید نمودند.
مدیر كاخ گلستان اظهار نمود: بر مبنای اظهارات پرفسور كوهن ۶ هزار و ۵۰۰ موزه در آلمان وجود دارد كه بیشتر موزه های آنها قصرهای قدیمی بوده كه تبدیل به موزه شده است و قدیمی ترین آثارشان مربوط به ابزارهایی بوده كه توسط انسان های اولیه تولید شده و سنگ هایی كه روی آن كنده كاری شده است و ۳ هزار سال قدمت دارد.
نصرتی از افزایش بازدید گردشگران خارجی اطلاع داد و خاطرنشان كرد: بازدید گردشگران خارجی از مجموعه میراث جهانی كاخ گلستان نسبت به سال قبل افزایش یافته است و قصد داریم با برگزاری نمایشگاه های مشترك فرهنگی میان كشورهای مختلف به معرفی بیشتر این مجموعه بپردازیم.
 

1396/09/07
22:24:04
5.0 / 5
5419
تگهای خبر: گردشگران , موزه , میراث فرهنگی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۷ بعلاوه ۵
خبرگزاری آثار تاریخی و گردشگری
asarnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت آثارنیوز محفوظ است

آثارنیوز

خبرگزاری آثار تاریخی و گردشگری