با موضوع شراكت برای گردشگری پایدار ؛

برگزاری نشست سازمان جهانی گردشگری در جاماییكا

برگزاری نشست سازمان جهانی گردشگری در جاماییكا آثارنیوز: مدل های موفق و ابتكاری جهت شراكت بخش های دولتی و خصوصی در حوزه رشد و توسعه پایدار گردشگری جهانی در نشستی سه روزه در جامائیكا، بررسی می گردند.



به گزارش آثارنیوز به نقل از بركینگ تراول نیوز، سازمان جهانی گردشگری سازمان ملل (UNWTO)، دولت جاماییكا، بانك جهانی و بانك توسعه آمریكا، به زودی مسئولیت میزبانی كنفرانسی در مورد مشاغل و رشد فراگیر در شهر مونتگو بی واقع در جاماییكا را بر عهده خواهند داشت.
این رخداد كه با تم موضوعی «شراكت برای گردشگری پایدار» برگزار می شود، به بررسی و بحث در مورد آینده این صنعت در منطقه كاراییب، به خصوص با عنایت به وقوع فاجعه های طبیعی از جمله توفان ایرما كه به تازگی خسارت های زیادی به بار آورد، خواهد پرداخت.
این رخداد از روز بیست و هفتم ماه نوامبر آغاز می گردد و تا روز بیست و نهم ادامه خواهد داشت.
یكی از اهداف این نشست شناسایی و معرفی مدل های موفق و ابتكارهای آینده خواهد بود كه از شراكت و همكاری بین بخش های دولتی و خصوصی شكل می گیرند و می توانند به رشد و توسعه پایدار گردشگری در سطح جهانی كمك كنند.
این رخداد همینطور پلتفورمی برای رهبران جهانی بخش گردشگری و همینطور دولت ها، اهداكنندگان و سازمان های توسعه ای و تامین سرمایه فراهم می كند تا یك برنامه كاری بین المللی به منظور توسعه و ترویج رشد فراگیر اقتصادی و اجتماعی با استفاده از گردشگری تعبیه كنند.
این كنفرانس با معارفه ای برای آینده، كار خویش را با بررسی گردشگری در منطقه كاراییب آغاز خواهد نمود.
طالب ریفایی دبیر كل سازمان جهانی گردشگری می گوید: گردشگری پتانسیل كمك كردن به تمامی ۱۷ هدف توسعه پایدار تعیین شده توسط سازمان ملل كمك نماید، اما ما تنها در صورتی موفق به دستیابی به اهداف مشترك خود خواهیم شد كه شراكت هایی قدرتمند و پایدار بسازیم.
او افزود: كنفرانس جاماییكا نقطه عطفی در تعیین كردن چارچوب هایی جدید برای همكاری در عرصه ترویج و ترفیع گردشگری پایدار و یك میراث مهم برای سال بین المللی توسعه پایدار گردشگری یعنی سال ۲۰۱۷ خواهد بود
بیش از ۱۰۰ سخنران تجربیات و دانش خویش را طی این رخداد سه روزه با حضار و مخاطبان به اشتراك خواهند گذاشت.
 

1396/08/27
21:23:31
5.0 / 5
5347
تگهای خبر: گردشگری , میراث فرهنگی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۱ بعلاوه ۵
خبرگزاری آثار تاریخی و گردشگری
asarnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت آثارنیوز محفوظ است

آثارنیوز

خبرگزاری آثار تاریخی و گردشگری