ثبت نزدیک به ۲۴ هزار تماس با سامانه سفر در روزهای جنگ
آثارنیوز: سخنگوی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی از ثبت نزدیک به ۲4 هزار تماس با سامانه سفر در روزهای جنگ آگاهی داد.
به گزارش آثارنیوز به نقل از روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، شهاب مالمیر سخنگو و مدیر روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی اظهار داشت: طبق گزارش ها در این بازه زمانی، بیشترین تماس ها مربوط به دریافت اطلاعات درباره ی اماکن اقامتی (۷۰۴۴ مورد)، اماکن گردشگری (۶۷۱۶ مورد)، اطلاعات راه ها (۲۸۶۶ مورد) و وضعیت آب وهوا (۲۸۰۲ مورد) بود و ۲۷۴ مورد تماس نیز برای درخواست خدمات امداد خودرو به ثبت رسیده است. مالمیر با اشاره به ثبت ۵۲۶ شکایت از برخی خدمات سفر در سطح کشور بیان داشت: طبق داده های تحلیلی، در بین شکایات ثبت شده، اماکن اقامتی با ۲۴۸ مورد، دفاتر خدمات سفر با ۱۲۸ مورد و پایانه های مسافربری با ۹۰ مورد در صدر قرار دارند. سخنگوی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی در ادامه اظهار داشت: سامانه ملی سفر با شماره ۰۹۶۲۹ با هدف نظارت، پاسخ گویی و پیشرفت سطح خدمات سفرهای داخلی، در تمام ایام سال خصوصاً در بازه های پرتردد، بصورت شبانه روزی فعال بوده و با بهره بردن از ظرفیت نیروی انسانی متعهد، به ارائه خدمات مشاوره ای، نظارتی و امدادی می پردازد.
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب