مدیر حج و زیارت گیلان خبر داد

ثبت نام ۶۳۰ زائر در کاروان های حج تمتع گیلان

ثبت نام ۶۳۰ زائر در کاروان های حج تمتع گیلان به گزارش آثارنیوز، از گیلان مدیر حج و زیارت گیلان، از ثبت نام 630 زائر حج تمتع در پنج کاروان استان آگاهی داد و اظهار داشت: زوار درحال درنوردیدن معاینات پزشکی و کلاس های آموزشی حج تمتع هستند.


وحید اسکندری امروز، ۲۲ فروردین ماه در گفت وگو با ایسنا، از ثبت نام ۶۳۰ زائر حج تمتع در استان گیلان آگاهی داد و اظهار داشت: دارندگان گیلانی قبوض ودیعه گذاری حج تمتع تا پایان آذرماه سال ۱۳۸۶ ثبت نام خودرا نهایی کردند.
وی با اشاره به اختصاص یک کاروان جدید ۱۸۵ نفره حج تمتع به استان گیلان، اضافه کرد: باتوجه به پیگیری های انجام گرفته، خوشبختانه یک کاروان جدید حج تمتع به استان اختصاص یافت تا تعداد کاروان های اعزامی استان به سرزمین وحی به پنج کاروان افزایش پیدا کند.
مدیر حج و زیارت گیلان با اعلان اینکه زوار درحال درنوردیدن کلاس های آموزشی حج تمتع می باشند، اظهار داشت: معاینات پزشکی نیز برای حاجیان که قصد سفر به سرزمین وحی را دارند، طبق روال و با هدف تضمین سلامت حجاج به انجام می رسد.
اسکندری همین طور از اختصاص یک کاروان عمره مفرده به استان با ظرفیت ۸۵ نفر آگاهی داد و بیان کرد: ثبت نام در کاروان های عمره مفرده از امروز شروع می شود.
وی تاریخ اعزام کاروان عمره مفرده گیلان را ۸ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ دانست و عنوان کرد: اولویت اعزام با افرادی است که سال قبل در گروههای اعزامی عمره مفرده ثبت نام و وجوه مربوطه را زودتر از دیگران واریز کرده بودند.



1403/01/25
09:14:29
5.0 / 5
117
تگهای خبر: آموزش , تاریخ , سفر
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۳
خبرگزاری آثار تاریخی و گردشگری
asarnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت آثارنیوز محفوظ است

آثارنیوز

خبرگزاری آثار تاریخی و گردشگری