مدیركل میراث فرهنگی استان مطرح كرد

اجرای 400 مورد بازدید نظارتی در همدان

اجرای 400 مورد بازدید نظارتی در همدان به گزارش آثارنیوز، همدان مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان همدان با اشاره به این که امسال تعداد نظارت بر تأسیسات گردشگری توسط کارشناسان این اداره کل افزایش شایان توجهی داشته است، اعلام نمود: در این بازدیدها 9 واحد شامل چهار مرکز اقامتی، سه دفتر خدمات مسافرتی و دو مرکز پذیرایی تشویق شدند.


محسن معصوم علیزاده اظهار داشت: تعداد بازدیدهای نظارتی تخصصی انجام شده توسط کارشناسان اداره کل و شهرستان ها تا ۱۳ فروردین ۱۴۰۳ حدود ۴۰۰ مورد است که نسبت به سالهای قبل افزایش شایان توجهی داشته است.
به گزارش آثارنیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی استان همدان، وی ادامه داد: تأسیسات گردشگری شامل اقامتی، پذیرایی، دفاتر خدمات مسافرتی و حتی خدمات بهداشتی واقع در محورهای مواصلاتی گردشگری مورد بازدید ناظران قرار گرفته است.
معصوم علیزاده، نظارت بر ارائه خدمات مناسب توسط تأسیسات گردشگری استان را در روزهای نوروز از اولویت های کاری اداره کل برشمرد و تصریح کرد: این نظارت ها از شروع شروع به کار ستاد خدمات سفر تا پایان آن انجام گرفته و تا پایان ماه مبارک رمضان و تعطیلات عید فطر نیز ادامه خواهد داشت.
وی افزود: طی این بازدیدها باتوجه به مشاهده تخلف از طرف بازرسان ۲۰ مورد تذکر به سه دفتر خدمات مسافرتی، هفت مرکز اقامتی و ۱۰ مرکز پذیرایی و ۹ مورد تشویق به چهار مرکز اقامتی، سه دفتر خدمات مسافرتی و دو مرکز پذیرایی داده شد.
معصوم علیزاده با اشاره به این که در ستاد خدمات سفر هر کدام از کمیته ها به بازدیدهای تخصصی از مراکز زیرمجموعه خود پرداختند، اظهار داشت: بازدیدهای ترکیبی از تأسیسات گردشگری نیز با همراهی کارشناسان تعزیرات، صنعت و معدن، اماکن و بهداشت انجام شد.




منبع:

1403/01/16
17:09:25
5.0 / 5
143
تگهای خبر: اقامت , خدمات , سفر , صنایع دستی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۳ بعلاوه ۵
خبرگزاری آثار تاریخی و گردشگری
asarnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت آثارنیوز محفوظ است

آثارنیوز

خبرگزاری آثار تاریخی و گردشگری