پیش بینی رئیس جامعه حرفه ای هتلداران خراسان رضوی:

اشغال هتل های مشهد در تعطیلات عید فطر به بیشتر از 90 درصد خواهد رسید

اشغال هتل های مشهد در تعطیلات عید فطر به بیشتر از 90 درصد خواهد رسید آثارنیوز: به گزارش آثارنیوز، خراسان رضوی رئیس جامعه حرفه ای هتلداران خراسان رضوی پیش بینی نمود که اشغال هتل های مشهد در تعطیلات عید فطر به بیشتر از ۹۰ درصد خواهد رسید.



محمود مادرشاهیان در گفتگو با ایسنا در مورد ظرفیت اشغال هتل های مشهد در نوروز ۱۴۰۳، اظهار نمود: در چند روز اخیر بمناسبت شبهای قدر در وضعیت اشغال هتل های مشهد با افت روبرو نبودیم. بعضی از هتل ها ۷۰ درصد و برخی دیگر بیشتر از ۸۰ درصد اشغال بودند.

وی اضافه کرد: پیشبینی می نماییم ظرفیت اشغال هتل های مشهد برای تعطیلات عید فطر به بیشتر از ۹۰ درصد افزایش یابد.

رئیس جامعه حرفه ای هتلداران خراسان رضوی در مورد وضعیت هتل های مشهد در نوروز ۱۴۰۳، تصریح کرد: وضعیت اشغال هتل ها در خراسان رضوی نسبت به سال قبل ۱۰ تا ۱۵ درصد کاهش داشت که دلیل آن کمبود وسایل حمل و نقل هوایی و ریلی بود.

مادرشاهیان اظهار داشت: خیلی از مسافران و زائرین به علت کمبود وسایل حمل و نقل عمومی نتوانستند در نوروز به مشهد سفر کنند. سفر با ماشین شخصی هم برای بعضی از مسافران دشوار می باشد، از همین رو این اتفاق سبب کاهش ظرفیت اشغال هتل های مشهد نسبت به سال قبل شد.

وی افزود: توقع داریم در تابستان پیش رو و در نوروز سال آینده سازمان هواپیمایی کشور و شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران پروازها و قطارهای بیشتری را برای مشهد در نظر بگیرند تا بتوانیم میزبان میهمانان و زائرین بیشتری در مشهد باشیم.

رئیس جامعه حرفه ای هتلداران خراسان رضوی در مورد تأثیر تقارن ماه رمضان با نوروز ۱۴۰۳ خاطرنشان کرد: بمناسبت ماه رمضان برای زائرانی که اقامت های ۱۰ روزه و یا بیشتر داشته باشند تخفیف های ۳۰ تا ۴۰ درصدی در نظر گرفتیم که این طرح با استقبال خوبی هم از جانب زائرین صورت گرفت. در کل ماه رمضان خوبی داشتیم و خراسان رضوی نسبت به کل کشور وضعیت بهتری داشت.





منبع:

1403/01/15
16:47:08
5.0 / 5
149
تگهای خبر: اقامت , پرواز , حرفه ای , سفر
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۲
خبرگزاری آثار تاریخی و گردشگری
asarnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت آثارنیوز محفوظ است

آثارنیوز

خبرگزاری آثار تاریخی و گردشگری