مركز پژوهش های مجلس اعلام كرد؛

فراخوان دریافت یادداشت های سیاستی در حوزه توسعه گردشگری داخلی

فراخوان دریافت یادداشت های سیاستی در حوزه توسعه گردشگری داخلی به گزارش آثارنیوز، مرکز پژوهشهای مجلس از اساتید دانشگاه، صاحبنظران و علاقه مندان خواست تا یادداشتی های سیاستی خویش را با مبحث گردشگری داخلی به دبیرخانه این فراخوان ارسال نمایند.



به گزارش آثارنیوز به نقل از مهر، اساتید دانشگاهی، دانشجویان، صاحب نظران، پژوهشگران و علاقه مندان به حوزه گردشگری تا دهم شهریورماه ۱۴۰۳ فرصت دارند، یادداشت های سیاستی خویش را با مبحث توسعه گردشگری داخلی و با عنایت به محورهای فراخوان به دبیرخانه این فراخوان ارسال نمایند.
مطابق این فراخوان دفتر مطالعات فرهنگ و آموزش مرکز پژوهش های مجلس در جهت «توسعه و اعتلای جایگاه گردشگری داخلی» و همینطور تدقیق چارچوب مفهومی، نظری و سیاستی مبحث مورد اشاره در نظر دارد تا بعد از دریافت و داوری ایده ها و یادداشت های سیاستی از برگزیدگان تقدیر به عمل آورد.
محورهای این فراخوان به شرح ذیل است: دسترس پذیر کردن گردشگری داخلی برای تمامی اقشار و گروههای اجتماعی الگوی اسلامی – ایرانی پیشرفت و توسعه گردشگری داخلی دسترس پذیر پیش نیازهای تقویت گردشگری داخلی خانواده محور الزامات سیاستگذاری توسعه گردشگری داخلی صدمه شناسی سیاست های جاری در توسعه گردشگری داخلی جایگاه کارآفرینی و نوآوری در توسعه گردشگری داخلی توانمندسازی سازمان ها و نهادهای ذی نفع برای توسعه گردشگری داخلی نقش آموزش و پژوهش در گردشگری داخلی جایگاه انجمن ها و نهادهای مردم نهاد در توسعه گردشگری داخلی ارزیابی عملکرد دستگاههای در رابطه با حوزه گردشگری داخلی مطالعات تطبیقی سیاست های توسعه گردشگری داخلی سایر کشورها
علاقه مندان می توانند گزارش های سیاستی خود در محورهای ذکر شده را حداکثر تا ۱۵۰۰ کلمه، به همراه مشخصات کامل تا ۱۰ شهریورماه ۱۴۰۳ به رایانامه intourism@mrc.ir و یا نام کاربری intourism@ در پیام رسان ایتا ارسال نمایند.
پس از اعلام نتایج ایده ها و یادداشت های سیاستی برتر، با همکاری طراحان ایده پردازی تقویت شده و بعنوان گزارش سیاستی در سایت مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی در اختیار عموم قرار خواهد گرفت.
برای کسب اطلاعات بیشتر به کانال گروه ورزش، میراث فرهنگی و گردشگری مرکز پژوهش های مجلس با شناسه کاربری intourism@ در پیام رسان بله رجوع شود.

1402/12/19
13:10:40
5.0 / 5
180
تگهای خبر: آموزش , سایت , فرهنگ , گردشگری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۱ بعلاوه ۴
خبرگزاری آثار تاریخی و گردشگری
asarnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت آثارنیوز محفوظ است

آثارنیوز

خبرگزاری آثار تاریخی و گردشگری