مشاور مدیركل میراث فرهنگی استان كرمان خبر داد

حضور بلاگرهای چینی با هدف معرفی جاذبه های گردشگری شهرستان کرمان

حضور بلاگرهای چینی با هدف معرفی جاذبه های گردشگری شهرستان کرمان به گزارش آثارنیوز، کرمان مشاور گردشگری مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان از سفر ۱۰بلاگر و اینفلوئنسر چینی به کرمان اطلاع داد و اظهار داشت: این گروه در چارچوب توری تحت عنوان «سلام ایران» به معرفی پتانسیل ها و جاذبه های گردشگری کل کشور مسیری را می پیمایند و عصر امروز به کرمان می آیند.


معین افضلی در گفتگو با ایسنا از سفر ۱۰ بلاگر و اینفلوئنسر چینی به کرمان اطلاع داد و اظهار نمود: این گروه در چارچوب توری تحت عنوان «سلام ایران» به معرفی پتانسیل ها و جاذبه های گردشگری کل کشور مسیری را می پیمایند، بگونه ای که دو روز گذشته در بندرعباس بودند و عصر امروز به کرمان می آیند.
وی افزود: این بلاگرها و اینفلوئنسرها امشب در هتل کاروانیکا اقامت می کنند و بازدیدهایی از بافت قدیم کرمان، شهر ماهان و بیابان لوت و شهداد خواهند داشت.
مشاور گردشگری مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان کرمان با تاکید برآنکه این افراد به معرفی زیرساخت های گردشگری و جاذبه های گردشگری می پردازند، اظهار نمود: این برنامه با همکاری وزارت خانه های امورخارجه، میراث فرهنگی و شرکت هواپیمایی ماهان برنامه ریزی شده است.
وی با بیان این مطلب که هزینه های این برنامه را شرکت هواپیمایی ماهان پرداخت می کند، تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم از این فرصت به خوبی برای معرفی ظرفیتهای گردشگری استان استفاده نماییم.
افضلی افزود: یکی از بهترین راه های معرفی ظرفیت ها و جاذبه های گردشگری برگزاری فن تورها یا تورهای آشناسازی توسط بلاگرها و آژانس های مسافرتی، تورگردان ها و توراپراتورها است و تابحال هواپیمایی ماهان دوسه تور با حضور افرادی از کشورهای اروپایی، روسیه و چین برای معرفی جاذبه های گردشگری کرمان و بیابان لوت برگزار کرده است.
وی با بیان این مطلب که این برنامه دراز مدت است، اضافه کرد: آژانس های مسافرتی باید ارتباط برقرار و تورهای خاص خویش را برگزار کنند.



1402/12/01
10:34:01
5.0 / 5
287
تگهای خبر: اقامت , سفر , شركت , صنایع دستی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۴ بعلاوه ۱
خبرگزاری آثار تاریخی و گردشگری
asarnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت آثارنیوز محفوظ است

آثارنیوز

خبرگزاری آثار تاریخی و گردشگری