وزیر میراث فرهنگی:

گیلان فرصت های سرمایه گذاری خوبی در حوزه گردشگری دارد

گیلان فرصت های سرمایه گذاری خوبی در حوزه گردشگری دارد به گزارش آثارنیوز، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بر ضرورت بسترسازی حوزه گردشگری در استان ها تصریح کرد و اظهار داشت: گیلان فرصت های سرمایه گذاری خوبی در حوزه گردشگری دارد.



به گزارش آثارنیوز به نقل از مهر، عزت الله ضرغامی بامداد پنجشنبه در مسافرت یک روزه به گیلان طی بازدید از یک مجموعه اقامتی و بومگردی در صومعه سرا اظهار نمود: گیلان مهد اندیشه، تفکر و تمدن است و ظرفیتهای خوبی در حوزه گردشگری دارد.
وی با تکیه بر ضرورت بسترسازی حوزه گردشگری در استان ها اضافه کرد: میراث فرهنگی تمام همتش را برای فراهم سازی زیرساخت های گردشگری به کار گرفته است.
وزیر میراث فرهنگی ضمن اشاره به نقش بخش خصوصی در تقویت زیرساخت ها بیان نمود: با مشارکت بخش خصوصی و علاقه مندان حوزه گردشگری میتوان بستر خوبی برای توسعه زیرساخت و امکانات فراهم نمود.
ضرغامی ضمن اشاره به ظرفیتهای گردشگری در گیلان افزود: گیلان یکی از مقاصد اصلی گردشگری می باشد و ازاین رو تأمین زیرساخت های این حوزه مورد تاکید است.
وی با اشاره به اینکه گیلان فرصت های سرمایه گذاری خوبی در حوزه گردشگری دارد، اضافه کرد: قرارگیری گیلان در منطقه استراتژیک کشورهای حاشیه دریای خزر و اوراسیا می تواند این استان را به مقصد اصلی توریستهای خارجی تبدیل کند.
وزیر میراث فرهنگی با تکیه بر ضرورت احیای غذاهای بومی و محلی گیلان بیان نمود: احیا و ثبت غذاهای بومی کشور بخصوص استان گیلان در اولویت قرار دارد.


منبع:

1402/10/28
17:00:42
5.0 / 5
223
تگهای خبر: اقامت , اندیشه , تمدن , توریست
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۲
خبرگزاری آثار تاریخی و گردشگری
asarnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت آثارنیوز محفوظ است

آثارنیوز

خبرگزاری آثار تاریخی و گردشگری