یك مسئول:

استان اردبیل دارای ظرفیت های مهم گردشگری در سطح بین المللی است

استان اردبیل دارای ظرفیت های مهم گردشگری در سطح بین المللی است آثارنیوز: آثارنیوز: اردبیل مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل از اجرای طرح های گوناگون گردشگری برای تبدیل به یکی از مقاصد گردشگری در سطح بین المللی اطلاع داد.


حسن محمدی ادیب، ۱۴ فروردین در جمع خبرنگاران ضمن اشاره به ظرفیت های مختلف فرهنگی، طبیعی و گردشگری استان اردبیل اظهار داشت: این استان بعنوان یکی از قطب های گردشگری کشور شناخته می شود و با عنایت به اجرای طرح های مختلف گردشگری انتظار می رود در آینده ای نزدیک بعنوان یکی از مقاصد گردشگری بین المللی تبدیل گردد.
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل ضمن اشاره به روند رو به رشد حضور توریستهای خارجی در استان اردبیل، اضافه کرد: شاهد افزایش علاقمندی سرمایه گذاران خارجی بخصوص سرمایه گذارانی از کشورهای عربی برای سرمایه گذاری در حوزه گردشگری استان اردبیل هستیم و اداره کل میراث فرهنگی با طراحی بسته های سرمایه گذاری آماده پشتیبانی از علاقمندان به سرمایه گذاری است.
وی تصریح کرد: استان اردبیل با وجود چشمه های آب گرم و سرد معدنی و تأثیر درمانی آنها بهترین ظرفیت را برای توسعه گردشگری سلامت دارد و با سرمایه گذاری بیشتر در این حوزه و معرفی ظرفیت های موجود می تواند در سطح بین المللی مورد توجه قرار بگیرد.
محمدی ادیب افزود: اردبیل با جاذبه های متنوع در حوزه جاذبه های طبیعی، میراث فرهنگی و جاذبه های انسان ساخت مثل پل های معلق می تواند میزبان شایسته ای برای سلیقه های مختلف گردشگری باشد و ما امیدواریم استان اردبیل و قابلیت های گردشگری آنرا آن گونه که هست؛ معرفی نماییم.




منبع:

1402/01/14
22:03:42
5.0 / 5
422
تگهای خبر: توریست , صنایع دستی , طراحی , فرهنگ
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۶ بعلاوه ۳
خبرگزاری آثار تاریخی و گردشگری
asarnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت آثارنیوز محفوظ است

آثارنیوز

خبرگزاری آثار تاریخی و گردشگری