نمایشگاه های صنایع دستی در بیشتر از 12 نقطه کشور

نمایشگاه های صنایع دستی در بیشتر از 12 نقطه کشور به گزارش آثارنیوز، مدیرعامل شرکت مادر تخصصی توسعه ایران گردی و جهان گردی اظهار داشت: نمایشگاه های صنایع دستی و سوغات به مناسبت فرا رسیدن نوروز ۱۴۰۲ در ۱۲ نقطه از کشور با حضور ۷۸۰ هنرمند برگزار می گردد.



روح الله حسین زاده مدیرعامل شرکت مادر تخصصی توسعه ایران گردی وجهان گردی به خبرنگار مهر اظهار داشت: نمایشگاه های صنایع دستی و سوغات «ایران من» به همت شرکت مادر تخصصی توسعه ایران گردی و جهان گردی و به مناسبت فرا رسیدن نوروز ۱۴۰۲ برگزار می گردد. ما از چهار ماه پیش برای این نمایشگاه ها در ۱۲ نقطه کشور برنامه ریزی کرده ایم.
وی اضافه کرد: در این دوره هم نمایشگاه صنایع دستی و سوغات «ایران من» که پیش از این در شهرهای مختلف همچون تهران، همدان، قم و یزد توسط شرکت مادر تخصصی توسعه ایران گردی و جهان گردی برگزار شده بود، این دفعه به مناسبت نوروز در خراسان رضوی برگزار می گردد. در واقع مناطقی انتخاب شده اند که آمادگی بیشتری برای برگزاری این نمایشگاه داشتند.
وی اضافه کرد: نمایشگاه صنایع دستی و سوغات «ایران من» در روزهای نوروز و ماه مبارک رمضان همزمان در بیشتر از ۱۲ نقطه کشور برگزار می گردد.
حسین زاده در مورد اهداف برگزاری این نمایشگاه ها، افزود: این نمایشگاه ها فضایی برای پشتیبانی از هنرمندان صنایع دستی و معرفی این هنرها به گردشگران خواهد بود. همینطور برای ما بحث فروش صنایع دستی بسیار اهمیت داشت. بنابراین از صنعتگران هم دعوت شد تا برای آنها کسب درآمدی باشد.
او در مورد فرایند انتخاب مجریان نمایشگاه ها هم اظهار داشت: این نمایشگاه ها طی فرایند قانونی و از راه مزایده توسط بخش خصوصی با نظارت شرکت مادر تخصصی برگزار می گردد.
مدیرعامل شرکت مادر تخصصی توسعه ایران گردی و جهان گردی بیان نمود: بیشتر از ۷۸۰ هنرمند از سراسر کشور در نمایشگاه ها شرکت خواهند کرد. افراد شرکت کننده در نمایشگاه هم از راه استان ها و شرکتهای مجری به ما معرفی می گردند. باز هم آمادگی داریم تا افراد بیشتری در نمایشگاه ها شرکت کرده و در نقاط گوناگونی از کشور این نمایشگاه ها را برگزار نماییم. لازمه این کار ارتباط گرفتن با بخش امور نمایشگاه های شرکت است.
وی در رابطه با سایت مجازی فروش صنایع دستی هم که پیش از این توسط شرکت مادر تخصصی بوجود آمده بود اظهار داشت: مقرر است این سایت در عید نوروز به فعالیتهای خود ادامه دهد ولی این دفعه با فضای محدودتری کار کند تا ایرادات کار مشخص شود.


منبع:

1401/12/19
11:16:39
5.0 / 5
253
تگهای خبر: بنا , سایت , شركت , صنایع دستی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۳
خبرگزاری آثار تاریخی و گردشگری
asarnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت آثارنیوز محفوظ است

آثارنیوز

خبرگزاری آثار تاریخی و گردشگری