سرهنگ محمد شریفی:

اخطار به مسافران عید

اخطار به مسافران عید به گزارش آثارنیوز، رئیس اداره فرهنگی اجتماعی پلیس آگاهی فراجا ضمن اخطار به شهروندان اظهار داشت: از پرداخت وجه و تحویل اسناد و مدارک به افرادی که با تبلیغات فریبنده مدعی اجرای تور با هزینه های پایین هستند بپرهیزید.



به گزارش آثارنیوز به نقل از مهر، سرهنگ محمد شریفی، رئیس اداره فرهنگی اجتماعی پلیس آگاهی فراجا اظهار داشت: با عنایت به نزدیک شدن به پایان سال و شروع تعطیلات نوروز برخی شهروندان از الان برنامه ریزی لازم برای انجام مسافرت های نوروزی را کرده اند و ضمن رفتن به آژانس های مسافرتی مبادرت به تهیه بلیط می کنند.
وی اضافه کرد: بدین منظور افراد سودجو و کلاهبردار از این موقعیت سوءاستفاده کرده و برای رسیدن به اهداف مجرمانه خود ابتدا دفتری را در سطح شهر اجاره، سپس با اطلاع رسانی در فضای مجازی، ارسال پیامک های تبلیغاتی به تلفن همراه شهروندان، چاپ آگهی در مطبوعات و یا پخش آگهی در سطح شهر مبادرت به تبلیغات فریبنده می کنند.
سرهنگ شریفی با اشاره به اینکه این افراد شیاد در مورد اعزام مسافران و گردشگران در روزهای نوروز به شهرها و کشورهای مختلف از راه تورهای گردشگری فعالیت می نمایند، خاطرنشان کرد: در ادامه شهروندان هم بعد از ثبت نام و پرداخت وجه نسبت به تهیه بلیط اقدام و هنگام سررسید پرواز بعد از رفتن به فرودگاه پی به جعلی بودن بلیط ها برده و سپس متوجه می شوند شرکت مذکور تعطیل و متهمان متواری شده اند.
رئیس اداره فرهنگی اجتماعی پلیس آگاهی فراجا ضمن اخطار به شهروندان اظهار داشت که برای انجام مسافرت و جهت تهیه بلیط به مراکز و آژانس های مسافرتی معتبر که مجوز از سازمان میراث فرهنگی و گردشگری دارند، رجوع کنند.
وی ضمن اشاره به این که از پرداخت هرگونه وجه و تحویل اسناد و مدارک به افرادی که با تبلیغات فریبنده مدعی اجرای تور با هزینه های پایین هستند بپرهیزید، تصریح کرد: به آگهی هایی که در فضای مجازی، روزنامه های کثیرالانتشار، سطح شهر و یا معابر عمومی در مورد اعزام توریست به خارج از کشور توسط تورهای گردشگری (علی الخصوص در روزهای تعطیلات نوروز) مشاهده می کنید، اعتماد نکنید.
سرهنگ شریفی اظهار داشت: برای دریافت ویزا شخصاً با عرضه گذرنامه به سفارتخانه ها رجوع کنید و از دادن مدارک به افراد ناشناس یا افرادی که خویش را نماینده آژانس ها معرفی می کنند و یا شرکت ها و آژانس های غیر معتبر خودداری کنید.


منبع:

1401/12/16
14:23:50
5.0 / 5
328
تگهای خبر: پرواز , توریست , سازمان میراث فرهنگی و گردشگری , سفارت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۱
خبرگزاری آثار تاریخی و گردشگری
asarnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت آثارنیوز محفوظ است

آثارنیوز

خبرگزاری آثار تاریخی و گردشگری