در گفت وگو با خبرنگار مهر بیان شد؛

مرزهای ویتنام به روی گردشگران باز شد

مرزهای ویتنام به روی گردشگران باز شد به گزارش آثارنیوز، سفیر ویتنام در ایران از بازگشایی مرزهای ویتنام به روی گردشگران بعد از رفع محدودیت های کرونا اطلاع داد.



لوئونگ کونوک هویی سفیر ویتنام در ایران در گفتگو با خبرنگار مهر بیان نمود: ایران ظرفیت های زیادی برای همکاری دارد. گردشگری یکی از این ظرفیت هاست. هر دو طرف نیاز دارند که همکاریهای گردشگری را ارتقا دهند. هم اکنون همه گیری کرونا با عنایت به این که به پایان رسیده و انتظار داریم که مردم دو کشور از جاذبه های ایران و ویتنام دیدن کنند.
وی بیان داشت: در نمایشگاه بین المللی گردشگری بخشی از سایت های گردشگری کشورمان را به نمایش گذاشتیم من متوجه شدم مردم ایران تمایل دارند که به کشور ویتنام سفر کنند. نمایشگاه های گردشگری فرصت خوبی برای مقامات دو کشور است که روابط دو کشور را ارتقا دهند.
وی با اشاره به اینکه هم اکنون ویتنام محدودیت کرونا ندارد اظهار داشت: ما در ویتنام ساحل خیلی بزرگی داریم و شهرهای ساحلی ریزورت های متنوعی دارند. مردم ویتنام مثل ایرانیان دوستانه برخورد می کنند.
سفیر ویتنام در ایران بیان نمود: حالا آمار توریستهایی که از ویتنام به ایران می آیند یا از ایران به ویتنام می روند قابل توجه نیست. از طرفی باید برای رفتن به ویتنام ویزا گرفت این ویزا از راه رفتن به سفارت یا فرودگاه امکان پذیر است و روند صدور آن هم طولانی نیست. ما برای سفر به این کشور پیج های گردشگری متنوعی داریم که در سایت سفارت و مهاجرت قابل دسترس است.
لوئونگ کونوک هویی افزود: مرزهای گردشگری کشور ویتنام از فروردین و اردیبهشت سال قبل باز شده است و مردم ایران هم می توانند با گرفتن ویزا به این کشور سفر کنند.

1401/12/02
08:54:52
5.0 / 5
354
تگهای خبر: توریست , سایت , سفارت , سفر
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۱ بعلاوه ۲
خبرگزاری آثار تاریخی و گردشگری
asarnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت آثارنیوز محفوظ است

آثارنیوز

خبرگزاری آثار تاریخی و گردشگری