خط منظم کشتیرانی چابهار - هند فعال شد

خط منظم کشتیرانی چابهار - هند فعال شد به گزارش آثارنیوز، سخنگوی کشتیرانی والفجر از فعال شدن خط منظم کشتیرانی چابهار به بندر هند آگاهی داد و اظهار داشت: 15 سفر دریایی از چابهار به بنادر هند طی سه ماه اخیر انجام شده است.


به گزارش آثارنیوز به نقل از ایسنا، عباس کابوسی اظهار داشت: طی سه ماه اخیر، ۱۵ سفر دریایی از بندر چابهار به بنادر هند و بالعکس انجام شده است. همین طور تردد از بندر چابهار به کشورهای شرق دور همچون هند رو به رشد است.
وی اضافه کرد: اولین شناور با ظرفیت کامل ۵۵۰ TEU کانتینر طی هفته های گذشته از بنادر هند به چابهار رسیده و بار آن بصورت کامل تخلیه شده است. اکنون شرکت کشتیرانی والفجر خط کشتیرانی منظم و مستقیمی را بنادر هند برقرار کرده که آماده حمل کالا بین این بنادر و بندر چابهار است.
به گزارش کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، کابوسی اشاره کرد: شرکت کشتیرانی والفجر، در راه بنادر جنوبی خلیج فارس به چابهار نیز با کاهش نرخ کرایه حمل و بهبود برنامه زمانبندی ها، زمان حمل بار در این راه را نیز کاهش داده است.
وی با اشاره به فعالیت این شرکت در بخش حمل و نقل مسافری نیز اعلام نمود: با رفع محدودیت های کرونائی طی سال جاری خطوط مسافری از بندرعباس به شارجه، بندر لنگه به دبی و خرمشهر به کویت فعالیت عادی خودرا داشته اند و باتوجه به افزایش نرخ بلیت هواپیما در مسیرهای یاد شده، استقبال مسافران از سفر با شناورهای مسافری کشتیرانی والفجر افزایش داشته است.
کابوسی اضافه کرد: بر این اساس کشتیرانی والفجر طی ۹ ماهه سال جاری نزدیک به ۷۰ هزار نفر مسافر در خطوط یاد شده جابجا کرده و طی مدت مورد اشاره نیز افزایش کیفیت خدمات همچون اجرای پروتکلهای بهداشتی کرونائی و همین طور بهبود پذیرایی از مسافران را در دستور کار قرار داده است.
آمادگی جهت راه اندازی خط مسافری چابهار - عمان
کابوسی اشاره کرد: در صورت تامین سوخت یارانه ای، کشتیرانی والفجر آمادگی آنرا دارد که خط مسافری چابهار به عمان را نیز در اسرع وقت راه اندازی و برقرار سازد.
سخنگوی شرکت والفجر اظهار داشت: در بخش فراساحل نیز کشتیرانی والفجر با دارا بودن جوان ترین و بزرگترین ناوگان تحت پرچم ایران کارهای خودرا توسعه داده؛ این در حالیست که ۱۱ فروند شناور فراساحل متعلق به این کشتیرانی بصورت کامل تحت پرچم ایران فعالیت نموده که گاهی به عنوان شناور تحت پرچم ملی در نوع خود کم نظیر هستند.
وی اضافه کرد: کشتیرانی والفجر در بخش فراساحل همکاری تنگاتنگی با حوزه نفت کشور دارد. شناورهای فراساحل کشتیرانی والفجر کمترین خروج از سرویس را درمیان شرکت های مشابه همکار با حوزه نفت کشور دارند، ضمن این که تمامی تعمیرات این شناورها در یارد تعمیرات کشتی پرشیا هرمز متعلق به گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران به انجام می رسد.



1401/11/01
11:57:53
5.0 / 5
513
تگهای خبر: بنا , خدمات , راه اندازی , سفر
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۳ بعلاوه ۲
خبرگزاری آثار تاریخی و گردشگری
asarnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت آثارنیوز محفوظ است

آثارنیوز

خبرگزاری آثار تاریخی و گردشگری