رئیس اداره میراث فرهنگی نطنز خبر داد:

راه اندازی اپلیکیشن راهنمای جامع گردشگری نطنز

راه اندازی اپلیکیشن راهنمای جامع گردشگری نطنز به گزارش آثارنیوز، اصفهان رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان نطنز اظهار داشت: اپلیکیشن جامع راهنمای گردشگری نطنز با تلاش مداوم این اداره افتتاح شد.



حسین یزدانمهر در گفتگو با ایسنا اظهار نمود: اپلیکیشن جامع راهنمای گردشگری نطنز، قابلیت دانلود از فضای مجازی و نصب بر روی گوشی تلفن همراه را دارد که با قابلیت موقعیت یابی در هر نقطه از کشور قابل استفاده می باشد.

وی اضافه کرد: معرفی اعلام مراکز تفرجگاهی، معرفی جاذبه های تاریخی، جاذبه های طبیعی و گردشگری، معرفی هتل ها، اقامتگاه ها، معرفی اماکن مذهبی و زیارتگاه ها، امداد و نجات، جایگاه های سوخت و دیگر نقاط مهم شهرستان نطنز از خصوصیت های این اپلیکیشن است.

رئیس اداره میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری شهرستان نطنز اظهار داشت: همینطور تارنمای میراث فرهنگی نطنز هم به آدرس www.natanzcth.ir هم با هدف معرفی هر چه بهتر شهرستان نطنز کار خویش را شروع کرده است.

یزدانمهر خاطرنشان کرد: در این تارنما همشهریان می توانند تصاویر و متن و فیلمهای در رابطه با آثار میراث فرهنگی و طبیعی شهرستان نطنز را برای هم وطنان به اشتراک گذارند.

وی تصریح کرد: با عنایت به این که امروزه بخش زیادی از مردم، زمان خویش را در فضای مجازی سپری می کنند، میتوان با استفاده از فضای مجازی برای جذب توریست گام برداشت.





منبع:

1401/09/20
14:43:17
5.0 / 5
493
تگهای خبر: اقامت , تاریخ , توریست , جاذبه های تاریخی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۴ بعلاوه ۳
خبرگزاری آثار تاریخی و گردشگری
asarnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت آثارنیوز محفوظ است

آثارنیوز

خبرگزاری آثار تاریخی و گردشگری