مدیركل امور مجلس وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی:

شروع بازبینی و تنقیح قوانین وزارت میراث

شروع بازبینی و تنقیح قوانین وزارت میراث آثارنیوز: مدیرکل امور مجلس وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از شروع فعالیت شورای بازبینی و تنقیح قوانین این وزارتخانه با هدف به روز رسانی قوانین موجود آگاهی داد.


به گزارش آثارنیوز به نقل از روابط عمومی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، محمد کریمی همزمان با هفته مجلس، بر تعامل نمایندگان با این وزارتخانه در زمینه های نظارتی و تقنینی اصرار کرد و اضافه کرد: بنا به فرمایش مقام معظم رهبری، کار مجلس در زمینه تقنین، ریل گذاری برای دستگاه های اجرائیست که ما از این ظرفیت مجلس برای تدوین یا تنقیح قوانین استفاده می نماییم.
او اضافه کرد: در این جهت شیوه نامه شورای تنقیح و بازبینی قوانین وزارت میراث فرهنگی تدوین و به سایر معاونت ها و واحدهای تابعه این وزارتخانه ابلاغ خواهد گردید که بر این اساس این شورا متشکل از نمایندگانی از معاونت های تخصصی، مرکز پژوهش های مجلس، معاونت حقوقی ریاست جمهوری، معاونت قوانین مجلس، اساتید دانشگاه و مراکز پژوهشی و برخی دستگاه های مرتبط خواهد بود.
مدیر کل امور مجلس وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اشاره کرد: بخش مهمی از چابکی و کارآمدی دستگاه اجرائی وابسته به وجود قوانین به روز، تسهیل گر و مانع زداست که ما این مساله را در بستر بازبینی و تنقیح قوانین دنبال خواهیم کرد.



1401/09/08
14:53:51
5.0 / 5
641
تگهای خبر: بنا , حقوقی , زمینه , صنایع دستی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۵
خبرگزاری آثار تاریخی و گردشگری
asarnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت آثارنیوز محفوظ است

آثارنیوز

خبرگزاری آثار تاریخی و گردشگری