ایران در نمایشگاه فیتور اسپانیا ۲۰۲۳ شرکت می کند

ایران در نمایشگاه فیتور اسپانیا ۲۰۲۳ شرکت می کند آثارنیوز: فعالان، نمایندگان صنوف و کنشگران صنعت گردشگری ایران با حضور در نمایشگاه بین المللی گردشگری فیتور ۲۰۲۳ مادرید توانمندی ها و جاذبه های گردشگری ایران را به جهانیان معرفی می کنند.



به گزارش آثارنیوز به نقل از روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، فعالان، نمایندگان صنوف و کنشگران صنعت توریسم ایران با حضور در نمایشگاه بین المللی گردشگری فیتور ۲۰۲۳ مادرید توانمندی ها و جاذبه های گردشگری ایران را به جهانیان معرفی می کنند.
این دوره از نمایشگاه فیتور (FITUR) مقرر است همانند دوره های پیشین، همزمان با اولین ماه سال میلادی جدید در محل دائمی برگزاری نمایشگاه های FIERA DE MADRID در کشور اسپانیا برگزار گردد. کانون جهانگردی و اتومبیلرانی با عنایت به عملکرد مناسب در دوره های پیشین، سال جاری هم مأموریت دارد تا برای چهاردهمین سال، بعنوان نماینده وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، زمینه مناسب برای حضور فعالان صنعت توریسم ایران در این رویداد بین المللی را فراهم آورد.
تاکنون اقدامات اولیه شامل اعلام فراخوان عمومی و دعوت از دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری، هتل ها، مراکز اقامتی و تفریحی و فعالان صنعت توریسم، ثبت نام از متقاضیان، جانمایی و خرید غرفه، برگزاری نشست های هم اندیشی و تخصصی، طراحی غرفه و … برای حضور قدرتمند ایران، از جانب کانون جهانگردی و اتومبیلرانی انجام شده است.
در این دوره از نمایشگاه فیتور که از ۲۸ دی تا ۲ بهمن ۱۴۰۱ در شهر مادرید اسپانیا برگزار می شود، غرفه ای به مساحت حدود ۲۰۰ متر مربع برای معرفی شایسته جاذبه ها و ظرفیت های بی شمار گردشگری ایران در اختیار نمایندگان کشورمان قرار خواهد داشت.
برگزاری شب ایرانی، دعوت از تور اپراتورها، اجرای موسیقی اقوام ایرانی، کارگاه تولید صنایع دستی و خطاطی، عرضه سوغات و صنایع دستی، برگزاری چایخانه ایرانی، نمایش فیلمهای سه بعدی بناهای تاریخی و گردشگری با استفاده از دوربین های حقیقت مجازی و انتشار ویژه نامه تخصصی، همچون برنامه های پیشبینی شده برای اجرا در غرفه ایران است.
آشنایی با آخرین دستاوردها و نوآوری های عرضه شده در صنعت توریسم، جمع آوری و تبادل اطلاعات و تجربیات تجاری، حفظ ارتباط با مشتریان فعلی و آغاز ارتباط با مشتریان جدید، شناسایی مقاصد جدید گردشگری، آشنایی با الگوهای کاربردی برندسازی از مهم ترین اهداف حضور در این دوره از فیتور اسپانیا اعلام شده است.
نمایشگاه FITUR فضای تجاری مناسبی را برای حضور، گردهمایی و ملاقات های مختلف و مفید در اختیار آژانس های گردشگری، گردانندگان تور، هتل ها، مشاورین و کارشناسان توسعه صنعت توریسم و سایر متخصصین این حوزه جهانی قرار می دهد و یکی از بزرگترین نمایشگاه های صنعت توریسم در بازار اسپانیا و اروپا، آمریکای لاتین، آفریقا و آسیا به شمار می آید.
چهل و سومین دوره نمایشگاه بین المللی گردشگری فیتور اسپانیا که شعار "ما توریست هستیم به دنیا اهمیت می دهیم" را منتشر می کند، شامل کنفرانس ها و سمینارهایی به منظور رفع مشکلات و توسعه صنعت گردشگری می باشد. فیتور سال جاری از ۲۸ دیماه ۱۴۰۱ برابر با ۱۸ ژانویه ۲۰۲۳، به مدت ۵ روز در مرکز نمایشگاه های شهر مادرید برپا خواهد شد.

1401/08/26
12:14:05
5.0 / 5
449
تگهای خبر: اقامت , بنا , تاریخ , توریست
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۴ بعلاوه ۳
خبرگزاری آثار تاریخی و گردشگری
asarnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت آثارنیوز محفوظ است

آثارنیوز

خبرگزاری آثار تاریخی و گردشگری