برگزاری سومین دوره جایزه ملی تعالی صنعت توریسم در ایران

برگزاری سومین دوره جایزه ملی تعالی صنعت توریسم در ایران به گزارش آثارنیوز، پارک ملی علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی بعد از گذشت سه سال تاب آوری کسب و کارهای صنعت توریسم در رویارویی با بحران کرونا مبادرت به برگزاری سومین دوره جایزه ملی تعالی صنعت توریسم کرده است.



به گزارش آثارنیوز به نقل از مهر، پارک ملی علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی بعد از گذشت سه سال تاب آوری کسب و کارهای صنعت توریسم در رویارویی با بحران کرونا مبادرت به برگزاری سومین دوره جایزه ملی تعالی صنعت توریسم کرده است.
اهداف سومین دوره جایزه ملی تعالی صنعت توریسم در ایران، ایجاد فضای رقابتی برای تعالی بنگاه ها و سازمان های حوزه گردشگری، تشویق بنگاه ها برای شناخت نقاط قوت و زمینه های قابل بهبود و اجرای پروژه های بهبود، ایجاد فضای مثبت، توأم با خلاقیت و نوآوری و تبادل تجربیات موفق بنگاه های گردشگری، ارج نهادن به کارکنان سازمان های متعالی و بهره ور صنعت توریسم و به رسمیت شناختن بهترین سازمان ها شامل خصوصی، دولتی یا غیر انتفاعی در زمینه گردشگری عنوان شده است.
برگزاری این جایزه با استفاده از مدلهای علمی روز دنیا، خطوط راهنمایی برای سازمان های گردشگری بوجود می آورد تا پیشرفت ها و عملکرد خویش را در زمینه کیفیت و سرآمدی سازمانی اندازه گیری کنند.
مراسم اختتامیه این برنامه و اهدا جوایز به شرکت کنندگان در اسفند ماه سال ۱۴۰۱ برگزار می شود.
علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به سایت پارک ملی علوم، فناوری های نرم و صنایع فرهنگی به آدرس iccip.ir رجوع کنند.



منبع:

1401/08/24
09:41:01
5.0 / 5
370
تگهای خبر: زمینه , سایت , شركت , صنعت گردشگری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۶ بعلاوه ۱
خبرگزاری آثار تاریخی و گردشگری
asarnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت آثارنیوز محفوظ است

آثارنیوز

خبرگزاری آثار تاریخی و گردشگری