به مناسبت هفته وحدت؛

مجموعه دریاچه شهدای خلیج فارس میزبان اقوام ایرانی می شود

مجموعه دریاچه شهدای خلیج فارس میزبان اقوام ایرانی می شود به گزارش آثارنیوز، مدیر عامل شرکت نوسازی و عمران چیتگر اظهار داشت: مجموعه فرهنگی گردشگری دریاچه شهدای خلیج فارس طی روزهای آینده میزبان جشنواره فرهنگی گردشگری وحدت اقوام می شود.



به گزارش آثارنیوز به نقل از مهر، محسن صالحی مدیر عامل شرکت نوسازی و عمران چیتگر اظهار داشت: این جشنواره که با محوریت تمرکز بر آداب و رسوم اقوام مختلف مستقر در فلات ایران زمین برگزار می شود دارای بخش های مختلفی همچون ویژه برنامه های شاد و مفرح تماشاگر محور با حضور هنرمندان مطرح کشور، جشنواره عروسکی و برگزاری غرفه های ارائه محصولات و صنایع دستی اقوام مختلف خواهد بود.
مدیر عامل شرکت نوسازی و عمران چیتگر افزود: باتوجه به تنوع و تعدد اقوام ایران زمین سعی شده است تا هر روز از این جشنواره به یکی از اقوام ایرانی اختصاص پیدا کند. به عنوان مثال یکی از روزهای برگزاری این جشنواره به اقوام جنوبی کشور همچون بلوچ و عرب تعلق پیدا می کند و به همین ترتیب اقوام ترک، لر، کرد، گیلک و مازنی روزی مختص به خود خواهند داشت.
صالحی با تأکید بر این که این جشنواره با همکاری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برگزار می شود، اظهار داشت: این جشنواره از تاریخ ۲۰ مهر ماه امسال به مدت ۱۰ شب در جزیره تنب بزرگ مجموعه فرهنگی گردشگری دریاچه شهدای خلیج انجام خواهد شد.

1401/07/21
13:36:34
5.0 / 5
448
تگهای خبر: تاریخ , جشنواره , شركت , صنایع دستی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۷ بعلاوه ۲
خبرگزاری آثار تاریخی و گردشگری
asarnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت آثارنیوز محفوظ است

آثارنیوز

خبرگزاری آثار تاریخی و گردشگری