چمران عنوان كرد

آمادگی مدیریت شهری برای همکاری با وزارت گردشگری

آمادگی مدیریت شهری برای همکاری با وزارت گردشگری به گزارش آثارنیوز، رئیس شورای شهر تهران اعلام نمود که مدیریت شهری آمادگی همکاری با وزارت گردشگری را دارد.


به گزارش آثارنیوز به نقل از ایسنا، مهدی چمران در جلسه امروز شورای شهر تهران بعد از سخنان وزیر میراث فرهنگی از اعلام آمادگی شورا و شهرداری برای همکاری با وزارت گردشگری اطلاع داد و اظهار داشت: ما در شورا و شهرداری آماده همکاری با وزارت گردشگری هستیم. چون که این همکاری به نفع شهر است و وظیفه ما اینست که در هر مساله ای که باعث شکوفایی تهران می شود، کوشا باشیم.
وی با اشاره به اینکه تهران نقاط گردشگری زیادی دارد، افزود: بازار تهران که در مجاورت شورای شهر قرار دارد مملو از مکان رویدادها، امامزاده ها و... است که ما می خواهیم آنرا به گردشگران نشان دهیم و در این محدوده بازار همه آن چیزی که می خواهیم به گردشگران نشان دهیم وجود دارد.
رئیس شورای شهر تهران با اشاره به اینکه نباید توریست داخلی را فراموش کنیم؛ چون که توریستهای داخلی هویت را تثبیت می کنند، اظهار داشت: در شورای شهر مصوبه ای تحت عنوان ساخت یک بوستان برای معرفی ایران داریم که خوشبختانه چندی قبل فضای سبز این بوستان راه اندازی شد و در فاز دوم باید نمادهای هر شهر و استان برای معرفی ایران در این بوستان نصب شود تا شاهد یک ایران کوچک در این بوستان باشیم.




منبع:

1401/07/12
22:16:13
5.0 / 5
466
تگهای خبر: توریست , راه اندازی , فرهنگ , گردشگران
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۳
خبرگزاری آثار تاریخی و گردشگری
asarnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت آثارنیوز محفوظ است

آثارنیوز

خبرگزاری آثار تاریخی و گردشگری